Gallup Mimmoinen joulukalenteri teille on

Mimmone joulukalenteri sulla on

• Suklaakalenteri 🍫

• Karkkikalenteri, mikä karkki? 🍬

• Tylsä kuvakalenteri!!

• Kirkkokalenteri

• Itse tehty (⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)

• Muu erikoiskalenteri, millainen?

• Ei kalenteria ಠ⁠_⁠ಠ

• Ei kalenteria, vielä ಠ⁠︵⁠ಠ

• Kalenteri ei mahdu matkalaukkuuni (⁠´⁠・⁠_⁠・⁠)

Results are only viewable after voting.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
478
Siis teillä* otsikkoon.

En myöskään jaksa kantaa joulukalenteria kädessä matkaillessamme, koska kädessä pitää olla myös passi ja liput sun muut. Eikä mahdu myöskään kassiin. Huokaus..

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
936
2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
478
2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa.
Törkeätä väärinkäyttöä! Se pitää avata vasta huomenna ಠ⁠︵⁠ಠ Mitä tarkoitat, avauksella väärinpäin?

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
478
Itse en osta, mutta jos joku ostaa mulle niin kiitollisena ottaisin sen vastaan.
Miten tylsää. Miten muuten voi nauttia joulukuusta? Oikeastaan, sellaisen voi ostaa alennuksella tammikuussa. Tammikuusta on vähemmän syitä nauttia. Vielä parempi jos sen säästää helmikuulle. Helmikuu on kaikkein masentavin kuukausi.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
478
Mulla on Amerikassa teekalenteri viime vuodelta. Se on enemmän kuin puoliksi avaamaton. Silloin matkalaukussani oli tilaa, nyt ei enää koska matkustan miehen kanssa. Se käyttää yhtä paitaa vain kerran ja sitten se pitää heti pestä ༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ

kori

Kokenut
Reaktioarvo
169
Ainoastaan seurakunnan postissa lähettämä kuvakalenteri =(
Suklaakalenterit ei enää kiinnosta...

Ylös Pohja