Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yleinen vitutus on nyt korkealla
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lukutoukka_05_" data-source="post: 125983" data-attributes="member: 9"><p>Itteä on ahistanut koko päivän ihan helvetisti ja keskittymiskyky on tänään nollissa. Sit ilmeisesti 2 viikkoa kestänyt tauti ei oo kunnolla mennyt ohi vaan kappas kurkku on taas vähäsen kipeä :))))) toivottavasti saan sen pois syömällä sinkkiä ja juomalla lämmintä koska viikonloppuna on menoa. Sit päähän sattuu koska koulussa oli pahaa ruokaa enkä sit syöny ja oon tosi tarkka ruoka-ajoista ja jos en syö oikeeseen aikaan niin tulee pää kipeeks. Sit vielä stressaa perjantain psykan sanakoe, miljoonat matikan tehtävät mitä on jääny rästiin kun olin kipee ja hissan verkkokurssin tehtävät mitkä pitää kans saada perjantaiks tehtyä. Ärsyttää myös kun iho on huonommassa kunnossa (menee aina menkkojen jälkeen pahempaan kuntoon) ja se on myös tosi kuiva. Nukuin myös huonosti ja vituttaa äidin olemassaolo kun koko ajan pitää vittu puhua ja puhua eikä se oo hiljaa. Haluisin vaan olla hiljasuudessa jos sillon voisin ehkä hieman keskittyä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lukutoukka_05_, post: 125983, member: 9"] Itteä on ahistanut koko päivän ihan helvetisti ja keskittymiskyky on tänään nollissa. Sit ilmeisesti 2 viikkoa kestänyt tauti ei oo kunnolla mennyt ohi vaan kappas kurkku on taas vähäsen kipeä :))))) toivottavasti saan sen pois syömällä sinkkiä ja juomalla lämmintä koska viikonloppuna on menoa. Sit päähän sattuu koska koulussa oli pahaa ruokaa enkä sit syöny ja oon tosi tarkka ruoka-ajoista ja jos en syö oikeeseen aikaan niin tulee pää kipeeks. Sit vielä stressaa perjantain psykan sanakoe, miljoonat matikan tehtävät mitä on jääny rästiin kun olin kipee ja hissan verkkokurssin tehtävät mitkä pitää kans saada perjantaiks tehtyä. Ärsyttää myös kun iho on huonommassa kunnossa (menee aina menkkojen jälkeen pahempaan kuntoon) ja se on myös tosi kuiva. Nukuin myös huonosti ja vituttaa äidin olemassaolo kun koko ajan pitää vittu puhua ja puhua eikä se oo hiljaa. Haluisin vaan olla hiljasuudessa jos sillon voisin ehkä hieman keskittyä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Yleinen vitutus on nyt korkealla
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja