Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yhest asiast oon kyl semi onnellinen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 61165" data-attributes="member: 34"><p>Ah nvm inhoon lgbt-yhteisöä (en jokaista homoa vaan niitä joitain jotka on ihan vitun ärsyttäviä) ja enkä oo yhtään mitään. En oo sen paremmin hetero mutta en kyllä biseksuaalikaan. Että silleen.</p><p></p><p>Oon vaan nähny nyt ihan liikaa vittumaista paskaa asiaan liittyen ja tänää vihdoin meni lopullisesti hermo koko yhteisöön. Menee mielenterveys jos niissä ympyröissä pyörii liikaa. Muutenki sadat eri termit tekee enemmän haittaa kuin mitään hyvää ja se on fakta. Joojoo "jotkut haluu määritellä ittensä tarkasti" niin varmasti niinhä mäkin halusin, mutta sitä tarvetta tuskin olis alunperin ollu jos tää paska ei olis koko ajan esillä jossain emt esim YouTubessa yms. Mä ainakin muistan hyvin ettei mulla ollu läheskään näin isoja ongelmia asian kanssa sillon kun olin peruskoulussa. Pohdin asiaa, mut se ei todellakaan ahistanu näin paljon. Mun ocd sitä paitsi sekoo tästä määrittelystä ja sen takia oikeesti vihaan sitä että noit juttui ei pääse karkuun. Pls, antakaa olla. Ei oo worth it. Ei ainakaan mulle. Missään ton yhteisön touhuissa ei oo yhtään mitään järkee. Ja se ei tarkota sitä etteikö kaikki sais olla omia ittejään, mut ei vittu 95 % lgbt-yhteisön puuhastelusta on täyttä paskaa. En todellakaan halua mitään tekemistä ton kanssa. En todellakaan määrittele itteeni yhtään millään noiden termeillä, en heterokskaan mut kuitenkin.</p><p></p><p>Mul menee vaan totaalisesti kuppi nurin koska tää vaikuttaa mun ocd:hen tosi pahasti ni ehkä sen takii oon tosi vittuuntunu.. mun pitää lopettaa näiden oireiden boostaaminen ja itteni ettiminen. Mun ei tarvi ettii itteäni, koska tällä tavalla en ainakaan koskaan löydä sitä. Eikä mun tarvi edes löytää. Mä hämmennyn vaan entisestään kun yritän löytää itelleni jotain labelia. Vittuun kaikki tää. En tarvii tätä. Ymmärrän täysin miks ihmiset vihaa lgbt-yhteisöä, siis en ymmärrä miks ihmiset vihaa homoja mut ymmärrän sen et ne vihaa näitä satojen eri termien keksijöitä. Homoseksuaalit ja tumblr-hiutaleet on kaks täysin eri asiaa. You can't change my mind.</p><p></p><p>Inhosin tota tumblr shittiä jo aiemminkin mut jostain syystä mun oli pakko tutkii asiaa varmaan koska mun ocd alko kehittää oireita siit et mun pitää labeloida itteni jotenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 61165, member: 34"] Ah nvm inhoon lgbt-yhteisöä (en jokaista homoa vaan niitä joitain jotka on ihan vitun ärsyttäviä) ja enkä oo yhtään mitään. En oo sen paremmin hetero mutta en kyllä biseksuaalikaan. Että silleen. Oon vaan nähny nyt ihan liikaa vittumaista paskaa asiaan liittyen ja tänää vihdoin meni lopullisesti hermo koko yhteisöön. Menee mielenterveys jos niissä ympyröissä pyörii liikaa. Muutenki sadat eri termit tekee enemmän haittaa kuin mitään hyvää ja se on fakta. Joojoo "jotkut haluu määritellä ittensä tarkasti" niin varmasti niinhä mäkin halusin, mutta sitä tarvetta tuskin olis alunperin ollu jos tää paska ei olis koko ajan esillä jossain emt esim YouTubessa yms. Mä ainakin muistan hyvin ettei mulla ollu läheskään näin isoja ongelmia asian kanssa sillon kun olin peruskoulussa. Pohdin asiaa, mut se ei todellakaan ahistanu näin paljon. Mun ocd sitä paitsi sekoo tästä määrittelystä ja sen takia oikeesti vihaan sitä että noit juttui ei pääse karkuun. Pls, antakaa olla. Ei oo worth it. Ei ainakaan mulle. Missään ton yhteisön touhuissa ei oo yhtään mitään järkee. Ja se ei tarkota sitä etteikö kaikki sais olla omia ittejään, mut ei vittu 95 % lgbt-yhteisön puuhastelusta on täyttä paskaa. En todellakaan halua mitään tekemistä ton kanssa. En todellakaan määrittele itteeni yhtään millään noiden termeillä, en heterokskaan mut kuitenkin. Mul menee vaan totaalisesti kuppi nurin koska tää vaikuttaa mun ocd:hen tosi pahasti ni ehkä sen takii oon tosi vittuuntunu.. mun pitää lopettaa näiden oireiden boostaaminen ja itteni ettiminen. Mun ei tarvi ettii itteäni, koska tällä tavalla en ainakaan koskaan löydä sitä. Eikä mun tarvi edes löytää. Mä hämmennyn vaan entisestään kun yritän löytää itelleni jotain labelia. Vittuun kaikki tää. En tarvii tätä. Ymmärrän täysin miks ihmiset vihaa lgbt-yhteisöä, siis en ymmärrä miks ihmiset vihaa homoja mut ymmärrän sen et ne vihaa näitä satojen eri termien keksijöitä. Homoseksuaalit ja tumblr-hiutaleet on kaks täysin eri asiaa. You can't change my mind. Inhosin tota tumblr shittiä jo aiemminkin mut jostain syystä mun oli pakko tutkii asiaa varmaan koska mun ocd alko kehittää oireita siit et mun pitää labeloida itteni jotenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yhest asiast oon kyl semi onnellinen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja