Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yhest asiast oon kyl semi onnellinen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 60098" data-attributes="member: 34"><p>No huoh ja taas epävarmuudet biseksuaalisuudesta. Tai oikeestaan emmä tiiä, ainoo asia mistä mä oon epävarma on se että oonko ollu OIKEESTI IHASTUNU kehenkään tyttöön. Koska tiedän sen et oon ollu tosissaan ihastunu poikiin, samoin seksuaalisista tunteista tiedän et mul on molempia kohtaan niitä, se on täysin selvä asia eikä se ahista mua varsinaisesti ku oon varma siitä. Mut oonko mä ollu <em>Oikeesti oikeesti</em> ihastunu kehenkään naiseen?</p><p></p><p>Se on ainut asia mikä mua häiritsee vieläkin. mut sit taas toisaalta tsekkasin äsken mun muistion mis jauhan m:stä jotain ja m on siis nainen. Ja siin on aika paljon tekstiä. Ja siis sen on pakko olla oikee ihastus koska tuskin raapustaisin siitä noin saatanasti tekstiä, jos en ois ollu tosissaan ihastunu siihen (ja oon varmaan vieläkin vaikken oo nähny sitä vuosiin). Joten AINAKIN yhteen naiseen oon ollu oikeasti oikeasti tosissani ihastunu, joten, i'm valid & bi enough. Eli mulla siis ON sekä seksuaalisia että romanttisia tunteita molempia sukupuolia kohtaan joten bro that's it.</p><p></p><p>Nyt voisin sit varmaan lopettaa tän epävarmuuden mutta kun en pysty. Mul jää varmaan ikuisiksi ajoiksi tää epävarmuus siitä että tykkäänkö tytöistä oikeest vai en. Must tuntuu et oon feikki vaikka en oo.</p><p></p><p>Ehkä mun pitäs puhua terapiassa tästä D: kuitenkin tää tuo mulle paljon ahistusta välillä kun en jotenkin vaa osaa uskoo itteeni siinä etten oo feikki. Tai siis mä yritän tajuta sen et oon OIKEESTI bi. Mut mun on vaikee hyväksyy sitä tai en tiiä.</p><p></p><p>Nii joo, vois ehkä puhua tästä. Luulen et se osais auttaa tässäkin asiassa ja ehkä tää nyt liittyy mun itsetuntoon muutenki, ni kyse ei varmaan oo pelkästään tästä asiasta edes.</p><p></p><p>En tiedä ihan ku mun päässä ois joku straight default, siis sellane et mun on PAKKO olla hetero kosk se on yleisintä. Must tuntuu et mul on joku pakkoajatus etten voi yksinkertaisesti olla mitenkään mitää muuta ku hetero, en vaa voi. Et se ei jotenkin ois mahollista.</p><p></p><p>Ja mä vaan haluaisin hyväksyä itteni sellasena ku oon, biseksuaalina D: damn. Rough times.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 60098, member: 34"] No huoh ja taas epävarmuudet biseksuaalisuudesta. Tai oikeestaan emmä tiiä, ainoo asia mistä mä oon epävarma on se että oonko ollu OIKEESTI IHASTUNU kehenkään tyttöön. Koska tiedän sen et oon ollu tosissaan ihastunu poikiin, samoin seksuaalisista tunteista tiedän et mul on molempia kohtaan niitä, se on täysin selvä asia eikä se ahista mua varsinaisesti ku oon varma siitä. Mut oonko mä ollu [I]Oikeesti oikeesti[/I] ihastunu kehenkään naiseen? Se on ainut asia mikä mua häiritsee vieläkin. mut sit taas toisaalta tsekkasin äsken mun muistion mis jauhan m:stä jotain ja m on siis nainen. Ja siin on aika paljon tekstiä. Ja siis sen on pakko olla oikee ihastus koska tuskin raapustaisin siitä noin saatanasti tekstiä, jos en ois ollu tosissaan ihastunu siihen (ja oon varmaan vieläkin vaikken oo nähny sitä vuosiin). Joten AINAKIN yhteen naiseen oon ollu oikeasti oikeasti tosissani ihastunu, joten, i'm valid & bi enough. Eli mulla siis ON sekä seksuaalisia että romanttisia tunteita molempia sukupuolia kohtaan joten bro that's it. Nyt voisin sit varmaan lopettaa tän epävarmuuden mutta kun en pysty. Mul jää varmaan ikuisiksi ajoiksi tää epävarmuus siitä että tykkäänkö tytöistä oikeest vai en. Must tuntuu et oon feikki vaikka en oo. Ehkä mun pitäs puhua terapiassa tästä D: kuitenkin tää tuo mulle paljon ahistusta välillä kun en jotenkin vaa osaa uskoo itteeni siinä etten oo feikki. Tai siis mä yritän tajuta sen et oon OIKEESTI bi. Mut mun on vaikee hyväksyy sitä tai en tiiä. Nii joo, vois ehkä puhua tästä. Luulen et se osais auttaa tässäkin asiassa ja ehkä tää nyt liittyy mun itsetuntoon muutenki, ni kyse ei varmaan oo pelkästään tästä asiasta edes. En tiedä ihan ku mun päässä ois joku straight default, siis sellane et mun on PAKKO olla hetero kosk se on yleisintä. Must tuntuu et mul on joku pakkoajatus etten voi yksinkertaisesti olla mitenkään mitää muuta ku hetero, en vaa voi. Et se ei jotenkin ois mahollista. Ja mä vaan haluaisin hyväksyä itteni sellasena ku oon, biseksuaalina D: damn. Rough times. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Yhest asiast oon kyl semi onnellinen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja