qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Juu oon tässä miettinyt ja must on nyt alkanut tuntuu et oon vihdoin alkanut tajuumaan mun sukupuolta. Ja oon alkanut jotenki hyväksyy sitä myös. Tai must tuntuu et tänää ensimmäistä kertaa mulle tuli sellanen ihmeen rauhallinen olo sen suhteen. Ihan ku oisin nyt vihdoinkin tajunnu mistä on kyse 😍 en tiiä onko tää vaan väliaikasta mutta ainakin nyt on tosi helpottunu olo siitä, ihanaaaaa D: ja seksuaalisuuskin tuntuu tosi selkeeltä tai mul ei oo mitään epäselvyyttä enää siitä mikä oon. Ihan vitu jees kunpa tää rauhallinen olo säilyis
Emt se tunne oli tosi hassu ku tulin lenkiltä ja kuuntelin musaa ja yhtäkkiä olo tuntu tosi hyväksyvält ja onnelliselt mun sukupuolen suhteen, ja tuntu just siltä et nyt mä ehkä vihdoinkin tajuun asioita. Voinhan mä olla väärässäkin mut ei se ees häiritse mua vaikka olisinkin? Must tuntuu niiku mua ei enää kiinnostais se et feikkaanko vai en. Se on ihan sama mulle ja muutenki mitä väliii ei sen pitäis ketään muutakaan haitata vaikka olisinkin väärässä
Emt se tunne oli tosi hassu ku tulin lenkiltä ja kuuntelin musaa ja yhtäkkiä olo tuntu tosi hyväksyvält ja onnelliselt mun sukupuolen suhteen, ja tuntu just siltä et nyt mä ehkä vihdoinkin tajuun asioita. Voinhan mä olla väärässäkin mut ei se ees häiritse mua vaikka olisinkin? Must tuntuu niiku mua ei enää kiinnostais se et feikkaanko vai en. Se on ihan sama mulle ja muutenki mitä väliii ei sen pitäis ketään muutakaan haitata vaikka olisinkin väärässä