Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voisinkohan mää lopettaa koulunkäynnin kasiluokkaan D':
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 20908" data-attributes="member: 174"><p>kannattaa ihan aluksi yrittää jutella kuraattorille/opolle/luokanvalvojalle/kenelle vaan koulun aikuiselle jolle pystyt puhumaan. ei koulunkäynnin kuulu käydä noin pahasti mielenterveyden päälle, ja jos se alkaa menemään tuollaiseksi, pitää alkaa miettiä, miten tästä päästään. tarvittaessa kuormitusta voi keventää tai ottaa sairaslomaa, mutta usein jo pelkkä puhuminen ja syiden löytäminen asioille voi auttaa.</p><p></p><p>ja sitten, se mikä lähtee itsestäsi, löysää niitä odotuksiasi. veikkaanpahan vain, ettei kukaan vaadi sinulta täydellisyyttä, ei kukaan muu kuin sinä itse. tiedän, se on alkuun hankalaa, mutta voit lähteä jo ihan siitä liikkeelle että heikkoja hetkiä tulee ja menee eivätkä ne vaikuta numeroihin. keskiarvon ei tarvitse olla kymppi. alemmallakin saa jo hyvin siedettävän elämän. olen itse kamppaillut saman ongelman kanssa ja selvinnyt siitä. vaikka ne paineet on poissa, saan edelleen ysejä ja kymppejä kokeista. pärjään jopa paremmin ilman niitä paineita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 20908, member: 174"] kannattaa ihan aluksi yrittää jutella kuraattorille/opolle/luokanvalvojalle/kenelle vaan koulun aikuiselle jolle pystyt puhumaan. ei koulunkäynnin kuulu käydä noin pahasti mielenterveyden päälle, ja jos se alkaa menemään tuollaiseksi, pitää alkaa miettiä, miten tästä päästään. tarvittaessa kuormitusta voi keventää tai ottaa sairaslomaa, mutta usein jo pelkkä puhuminen ja syiden löytäminen asioille voi auttaa. ja sitten, se mikä lähtee itsestäsi, löysää niitä odotuksiasi. veikkaanpahan vain, ettei kukaan vaadi sinulta täydellisyyttä, ei kukaan muu kuin sinä itse. tiedän, se on alkuun hankalaa, mutta voit lähteä jo ihan siitä liikkeelle että heikkoja hetkiä tulee ja menee eivätkä ne vaikuta numeroihin. keskiarvon ei tarvitse olla kymppi. alemmallakin saa jo hyvin siedettävän elämän. olen itse kamppaillut saman ongelman kanssa ja selvinnyt siitä. vaikka ne paineet on poissa, saan edelleen ysejä ja kymppejä kokeista. pärjään jopa paremmin ilman niitä paineita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voisinkohan mää lopettaa koulunkäynnin kasiluokkaan D':
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja