Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voi vittu taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79445" data-attributes="member: 34"><p>Miten en pääse tostakaa eteenpäin</p><p></p><p>Mä jo taisin uhota et ku se on irl-tyyppi ni ei se oo nii paha. Mut en mä taida siitkää päästä. Vaikka se onki vaa tommone mut silti mua taitaa raastaa vähän liikaa varsinkin sillon ku nään sitä</p><p></p><p>Toisaalta en osaa kuvitella et täst tulis mitään.</p><p></p><p>Toisaalta se saatto flirttailla mulle tos vähän aikaa sit.</p><p></p><p>Toisaalta en tiiä.</p><p></p><p>Välillä vaikuttaa et se tykkäis must ja näin mutta ei se välttämättä sit kuitenkaan. Aaaaa en mä todellakaan taas tiiä mitään</p><p></p><p>Miks</p><p></p><p>Miks se tekee noin</p><p></p><p>Se myös kiusotteli mua ja en tiiä tekeeks ihmiset monesti sellast ellei oo jtn romanttisii tunteit. Ainakin must tuntuu et se käyttäytyy jotenki eri tavalla mua kohtaan ku muut, emt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79445, member: 34"] Miten en pääse tostakaa eteenpäin Mä jo taisin uhota et ku se on irl-tyyppi ni ei se oo nii paha. Mut en mä taida siitkää päästä. Vaikka se onki vaa tommone mut silti mua taitaa raastaa vähän liikaa varsinkin sillon ku nään sitä Toisaalta en osaa kuvitella et täst tulis mitään. Toisaalta se saatto flirttailla mulle tos vähän aikaa sit. Toisaalta en tiiä. Välillä vaikuttaa et se tykkäis must ja näin mutta ei se välttämättä sit kuitenkaan. Aaaaa en mä todellakaan taas tiiä mitään Miks Miks se tekee noin Se myös kiusotteli mua ja en tiiä tekeeks ihmiset monesti sellast ellei oo jtn romanttisii tunteit. Ainakin must tuntuu et se käyttäytyy jotenki eri tavalla mua kohtaan ku muut, emt. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Voi vittu taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja