Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Vihdoin tiedän kuka oon (kai)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 8274" data-attributes="member: 34"><p>Helposti voit jos se tuntuu susta oikealta. Mä kans koen seksin aika... Tai no sanotaanko et suurimman osan ajasta aika merkityksettömänä itelle (sit joku tähän tietty sanoo et "no tottakai ethän sä voi tietää ku oot neitsyt!!!!11111 sun pitää kokeilla!!!!1") oikeastaan mulla on myös vastenmielisyys seksiä kohtaan, vaikkakaan en oo täysin epäseksuaalinen. Mulla se menee enemmänkin niin että tietyt tilanteet kuten vaikka ovulaatio tai sit rakastumisen tunteet saattaa tuoda esiin sen mun seksuaalisemman puolen (mutta mulla on silloinkin yleensä vastenmielisyys seksiä kohtaan) mutta noin niiku muuten perustilanteessa oon aika haluton yleensä. Seksi ei siis oo täysin epäkiinnostavaa (vaikka silti se aiheuttaa oksetusta... Koska ahistus? Miks tho?) Mutta en mä koe olevani "normaali" enkä suhtaudu seksiin niin kuten ihmiset yleensä. Muiden keskivertoihmisten seksuaalisuus näyttää itelle jotenkin hyperseksuaaliselta, esim jos jotkut harrastaa seksiä kerran viikossa se kuulostaa ahdistavan paljolta, hyi. Itelle tulee vaan niitä sellasia piikkejä sit välillä et vois panna mut normaalitilanteessa oon semi haluton kyllä, suurimman osan ajasta. Koen että mulla on ehdottomasti paikka aseksuaalien yhteisössä. Ja kuulostaa kyllä omaan korvaan että sullakin.</p><p></p><p>Toi sun kokemus kuulostaa itellekin karseelta, mua ahistaa myös kaikki tollanen D: ja oon myös tosi ahistunu jos jonku uuden ihmisen kaa ees suutelee, yleensä mua vaan oksettaa suutelu niiku mun entisen säädön kanssa ja kaikkien baarijuttujen kanssa. Muutama positiivinen suutelukokemus on ollu mut ne olikin sit mun ihastuksia. Kaikki muu seksuaalinen toiminta ja suutelu tuntuu ällöttävän. Eli onko kenties kyse siitä et mun pitää olla ihan ihastunu siihen että pystyn ees suutelusta pitämään? Mut ymmärtääkseni tää kuitenkin ehkä poikkeais demiseksuaalisuudesta, koska en mä mitenkään henkilökohtaisesti tunne moniakaan ihastuksiani ja silti saatan haluta niitä. Joten ei ehkä demiseksuaalisuutta oo sitten mutta.. en vaan ilman ihastumista ehkä sitten pysty olla missään seksuaalisessa/romanttisessa kontaktissa. Kuulostaa normaalilta tho, mutta kun miettii kuinka monet ihmiset tuolla pokailee yhen illan juttuja ja nuolee baareissa niin tuntuu vähän oudolta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 8274, member: 34"] Helposti voit jos se tuntuu susta oikealta. Mä kans koen seksin aika... Tai no sanotaanko et suurimman osan ajasta aika merkityksettömänä itelle (sit joku tähän tietty sanoo et "no tottakai ethän sä voi tietää ku oot neitsyt!!!!11111 sun pitää kokeilla!!!!1") oikeastaan mulla on myös vastenmielisyys seksiä kohtaan, vaikkakaan en oo täysin epäseksuaalinen. Mulla se menee enemmänkin niin että tietyt tilanteet kuten vaikka ovulaatio tai sit rakastumisen tunteet saattaa tuoda esiin sen mun seksuaalisemman puolen (mutta mulla on silloinkin yleensä vastenmielisyys seksiä kohtaan) mutta noin niiku muuten perustilanteessa oon aika haluton yleensä. Seksi ei siis oo täysin epäkiinnostavaa (vaikka silti se aiheuttaa oksetusta... Koska ahistus? Miks tho?) Mutta en mä koe olevani "normaali" enkä suhtaudu seksiin niin kuten ihmiset yleensä. Muiden keskivertoihmisten seksuaalisuus näyttää itelle jotenkin hyperseksuaaliselta, esim jos jotkut harrastaa seksiä kerran viikossa se kuulostaa ahdistavan paljolta, hyi. Itelle tulee vaan niitä sellasia piikkejä sit välillä et vois panna mut normaalitilanteessa oon semi haluton kyllä, suurimman osan ajasta. Koen että mulla on ehdottomasti paikka aseksuaalien yhteisössä. Ja kuulostaa kyllä omaan korvaan että sullakin. Toi sun kokemus kuulostaa itellekin karseelta, mua ahistaa myös kaikki tollanen D: ja oon myös tosi ahistunu jos jonku uuden ihmisen kaa ees suutelee, yleensä mua vaan oksettaa suutelu niiku mun entisen säädön kanssa ja kaikkien baarijuttujen kanssa. Muutama positiivinen suutelukokemus on ollu mut ne olikin sit mun ihastuksia. Kaikki muu seksuaalinen toiminta ja suutelu tuntuu ällöttävän. Eli onko kenties kyse siitä et mun pitää olla ihan ihastunu siihen että pystyn ees suutelusta pitämään? Mut ymmärtääkseni tää kuitenkin ehkä poikkeais demiseksuaalisuudesta, koska en mä mitenkään henkilökohtaisesti tunne moniakaan ihastuksiani ja silti saatan haluta niitä. Joten ei ehkä demiseksuaalisuutta oo sitten mutta.. en vaan ilman ihastumista ehkä sitten pysty olla missään seksuaalisessa/romanttisessa kontaktissa. Kuulostaa normaalilta tho, mutta kun miettii kuinka monet ihmiset tuolla pokailee yhen illan juttuja ja nuolee baareissa niin tuntuu vähän oudolta... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Vihdoin tiedän kuka oon (kai)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja