Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Vihaaaaan sitä ku näin käy
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 60239" data-attributes="member: 34"><p>Aaaa huutista näin mun ex-säädön ei saatana :--------D</p><p></p><p>Tää tästä vittu vielä puuttuki! :Dddddddd</p><p></p><p>No ei siinä......................</p><p></p><p>Jumalauta, onpa muuten outoa että kerrankin mäkin voin tuntee sen fiiliksen ku näkee "eksänsä" jossain yhtäkkiä, hahaha awkward jutustelua ja se vaikutti siltä niiku se vielki haikailis mua XD vaikka ei se silleen varsinaisesti eksä olekaan mut melkein xDFFFFDDDGJS</p><p></p><p>outoo vaa tää tunne ku en oo taas hetkeen törmänny siihen Skskskskskskskskksksk</p><p></p><p>Ja niiku ku en oo tottunut siihen et mä koskaan seurustelisin tai ees säätäisin kenenkään kaa ni aina se tuntuu nii hassult nähä toi tyyppi ku sit muistan et ainii onhan mullaki ollu sentää joskus jotain säätöö lmaooooo i died</p><p></p><p>Mut ok ei siin mitään toi oli vaa awkward jotenki hahhahhhhsh</p><p></p><p>Mut basically mietin timppaa liikaa ja muitaki kyl vähän mut lähinnä kai timppaa</p><p></p><p>Ehkä j:täki vähän D:</p><p></p><p>Just joooooooo vittu mä jo luulin etten ees mieti sitä enääåäääääööäöä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 60239, member: 34"] Aaaa huutista näin mun ex-säädön ei saatana :--------D Tää tästä vittu vielä puuttuki! :Dddddddd No ei siinä...................... Jumalauta, onpa muuten outoa että kerrankin mäkin voin tuntee sen fiiliksen ku näkee "eksänsä" jossain yhtäkkiä, hahaha awkward jutustelua ja se vaikutti siltä niiku se vielki haikailis mua XD vaikka ei se silleen varsinaisesti eksä olekaan mut melkein xDFFFFDDDGJS outoo vaa tää tunne ku en oo taas hetkeen törmänny siihen Skskskskskskskskksksk Ja niiku ku en oo tottunut siihen et mä koskaan seurustelisin tai ees säätäisin kenenkään kaa ni aina se tuntuu nii hassult nähä toi tyyppi ku sit muistan et ainii onhan mullaki ollu sentää joskus jotain säätöö lmaooooo i died Mut ok ei siin mitään toi oli vaa awkward jotenki hahhahhhhsh Mut basically mietin timppaa liikaa ja muitaki kyl vähän mut lähinnä kai timppaa Ehkä j:täki vähän D: Just joooooooo vittu mä jo luulin etten ees mieti sitä enääåäääääööäöä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Vihaaaaan sitä ku näin käy
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja