Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Veli vaa pilaa mun mielenterveyden
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90603" data-attributes="member: 34"><p>Mä oon oireillu itsetuhouisesti vitosluokalta saakka. Eikä mikään oo auttanut.</p><p></p><p>Mä oon ollu väkivaltanen mun kavereita kohtaan about ala- ja yläasteella</p><p></p><p>Mä oon nähny painajaisia todella usein, välillä joka yö, välillä en ollenkaan</p><p></p><p>Mä oon nähny painajaisia mun kokemasta kouluväkivallasta, mä oon nähny painajaista et mut on yritetty raiskata, oon nähny painajaista et joku on hakannut mua kaupassa, yms.</p><p></p><p>Joskus amiksessa pelkäsin mennä kouluun koska aattelin et mitä jos tapahtuu kouluampuminen, enkä käyny siellä pitkään aikaan, tosin siihen oli muitakin syitä</p><p></p><p>Hyvin usein kun oon jossain julkisella paikalla pelkään ampumisia</p><p></p><p>Tosin nyt en oo ees käyny julkisella paikalla pitkään aikaan, ainoastaan automatkoja tehny äitin kans</p><p></p><p>Et.. tell me again kuinka mulla on kaikki ihan hyvin</p><p></p><p>Äsken olin menossa ihan normisti vaan vessaa kun purskahdin ihan hallitsemattomaan itkuun siin yhtäkkiä</p><p></p><p>Yritin ankkuroida itteni normaaliin todellisuuteen kattomalla ympärilleni ja keskittymällä johonkin, mut päässä pyöri vaan se hirvee ilta viime syksynä ja se kuinka mietin että haluunko oikeesti lyödä sitä vai mitä tää on. Haluunko mä oikeesti satuttaa mun veljeä. En sinänsä mut miks mä sit koen näin. Ei mun mieli pysty käsittelemään tätä. Mä luulin et elämä on normaalia. Miks ihmiset käyttäytyy niinku kaikki ois normaalia vaikka se ei selkeesti oo? Mäkelasin et vaa pieni osa ihmisistä on sairaita mut näköjään kaikki vaan hakkaa toisiaan ja vois ihan hyvin tappaa. Mitä järkee? Onneks mul ei oo mitään poikaystävää koska pelkäisin siitäkin et se tappaa mut, ja viel enemmän ku perheestäni. Oon pelännyt mun kavereitakin.</p><p></p><p>Miten mä voin pelätä mun perhettä? Eihän siihen oo mitään syytä vai onko? Vai vippaako mulla todella pahasti päästä?</p><p></p><p>Täähän alkoi jo kauan sitten mutta nyt tää on menny siihen että itkem joka päivä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90603, member: 34"] Mä oon oireillu itsetuhouisesti vitosluokalta saakka. Eikä mikään oo auttanut. Mä oon ollu väkivaltanen mun kavereita kohtaan about ala- ja yläasteella Mä oon nähny painajaisia todella usein, välillä joka yö, välillä en ollenkaan Mä oon nähny painajaisia mun kokemasta kouluväkivallasta, mä oon nähny painajaista et mut on yritetty raiskata, oon nähny painajaista et joku on hakannut mua kaupassa, yms. Joskus amiksessa pelkäsin mennä kouluun koska aattelin et mitä jos tapahtuu kouluampuminen, enkä käyny siellä pitkään aikaan, tosin siihen oli muitakin syitä Hyvin usein kun oon jossain julkisella paikalla pelkään ampumisia Tosin nyt en oo ees käyny julkisella paikalla pitkään aikaan, ainoastaan automatkoja tehny äitin kans Et.. tell me again kuinka mulla on kaikki ihan hyvin Äsken olin menossa ihan normisti vaan vessaa kun purskahdin ihan hallitsemattomaan itkuun siin yhtäkkiä Yritin ankkuroida itteni normaaliin todellisuuteen kattomalla ympärilleni ja keskittymällä johonkin, mut päässä pyöri vaan se hirvee ilta viime syksynä ja se kuinka mietin että haluunko oikeesti lyödä sitä vai mitä tää on. Haluunko mä oikeesti satuttaa mun veljeä. En sinänsä mut miks mä sit koen näin. Ei mun mieli pysty käsittelemään tätä. Mä luulin et elämä on normaalia. Miks ihmiset käyttäytyy niinku kaikki ois normaalia vaikka se ei selkeesti oo? Mäkelasin et vaa pieni osa ihmisistä on sairaita mut näköjään kaikki vaan hakkaa toisiaan ja vois ihan hyvin tappaa. Mitä järkee? Onneks mul ei oo mitään poikaystävää koska pelkäisin siitäkin et se tappaa mut, ja viel enemmän ku perheestäni. Oon pelännyt mun kavereitakin. Miten mä voin pelätä mun perhettä? Eihän siihen oo mitään syytä vai onko? Vai vippaako mulla todella pahasti päästä? Täähän alkoi jo kauan sitten mutta nyt tää on menny siihen että itkem joka päivä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Veli vaa pilaa mun mielenterveyden
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja