Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Veli vaa pilaa mun mielenterveyden
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90561" data-attributes="member: 34"><p>Mistä mä tiedän varmasti ettei se tapa mua tms? Niin, en voi mitenkään tietää. Sillä voi napsahtaa päässä kännissä ja yhtäkkiä alkaa puukottaa vaik. Viimekskin se otti noit työkaluja käsiin ja jotain sohi siinä vaikka ei varsinaisesti mitenkään lyöny niillä.</p><p></p><p>Miten kukaan voi luottaa yhtään kehenkään? Koskaan ei tiedä kuka yrittää tappaa ja tehdä väkivaltaa</p><p></p><p>Oon varmaan ihan hirveessä psykoosissa</p><p></p><p>Tuntuu että tää ei oo normaalia mutta silti ihmiset käyttäytyy niiku se ois normaalia</p><p></p><p>Toisaalta en mä usko että mun veli on täysin sekasin päästään mut silti mua pelottaa ja mitä enemmän mietin sitä enemmän pelottaa ja varsinkin ku tulee uutisia missä perheenjäsen on tappanut niin tuntuu että miks noin ei vois muka käydä?</p><p></p><p>Tuntuu että ei pysty luottamaan kehenkään ja miten voi pelätä ihmistä jota rakastaa.</p><p></p><p>Ei ihme et oon aivan sekasin ku seinäkello ja kaikki tuntuu unelta</p><p></p><p>Ajattelin jotenki että mun ei tarvis pelätä väkivaltaa mutta nyt tuntuu että toi saa kuitenkin niit raivokohtauksia niin ne on tosi pelottavia mulle ja sen takia pelkään sillonkin kun se ei oo kännissä ja en tiedä tunnenko edes omaa veljeäni. Kai se on täys sekopää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90561, member: 34"] Mistä mä tiedän varmasti ettei se tapa mua tms? Niin, en voi mitenkään tietää. Sillä voi napsahtaa päässä kännissä ja yhtäkkiä alkaa puukottaa vaik. Viimekskin se otti noit työkaluja käsiin ja jotain sohi siinä vaikka ei varsinaisesti mitenkään lyöny niillä. Miten kukaan voi luottaa yhtään kehenkään? Koskaan ei tiedä kuka yrittää tappaa ja tehdä väkivaltaa Oon varmaan ihan hirveessä psykoosissa Tuntuu että tää ei oo normaalia mutta silti ihmiset käyttäytyy niiku se ois normaalia Toisaalta en mä usko että mun veli on täysin sekasin päästään mut silti mua pelottaa ja mitä enemmän mietin sitä enemmän pelottaa ja varsinkin ku tulee uutisia missä perheenjäsen on tappanut niin tuntuu että miks noin ei vois muka käydä? Tuntuu että ei pysty luottamaan kehenkään ja miten voi pelätä ihmistä jota rakastaa. Ei ihme et oon aivan sekasin ku seinäkello ja kaikki tuntuu unelta Ajattelin jotenki että mun ei tarvis pelätä väkivaltaa mutta nyt tuntuu että toi saa kuitenkin niit raivokohtauksia niin ne on tosi pelottavia mulle ja sen takia pelkään sillonkin kun se ei oo kännissä ja en tiedä tunnenko edes omaa veljeäni. Kai se on täys sekopää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Veli vaa pilaa mun mielenterveyden
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja