Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tarkoittaako tää sitä että olen vain tyhmä ja surullinen tapaus ja tuun vielä syrjäytymään ikuisesti?? Oon oikeasti huolissani…
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Vikatikki" data-source="post: 117476" data-attributes="member: 438"><p>Ihmiset usein peilaa suhtautumisensa siltä tilanteen henkilöltä muttei sitten aina muista että kaikki ei suhtaudukaan samalla lailla. Laskemisen kanssa tuskailevia on paljon ja mun mielestä hyvin mahdollinen selitys tollekki tilanteelle voi olla se että noilla ihmisillä on aiemminki ollu työkaveri tms jolla on ollu vaikeuksia laskemisen kans, tää henkilö on sit itse tehny asiasta vitsin ja siten "opettanu" nää muut suhtautumaan asiaan nauramalla ja ne ei sit ookkaan älynny ettet tykkää samasta reaktiosta. Mä itse ainakin vedän kaikki itelle hankalat aiheet samantien vitsiksi ja se sit helposti tarttuu ympäröiviin ihmisiin, siitä saattaa helposti muodostua käsitys että kaikki ihmiset ois samanlaisia ja haluaa että näille jutuille nauretaan.</p><p></p><p>Mikään yksittäinen taito ei liity älyyn tai sivistyksen tasoon mitenkään, kukaan ei voi osata kaikkea. Mä oon aina ymmärtäny helposti kaikki matematiikan kaavat ja yhtälöt mutten silti osaa päässälaskua ollenkaan. Mun korkeakoulun käyny kumppani ei osaa laskea yhtään mitään.</p><p></p><p>Ja niinku ylempänä sanottiin kannattaa miettiä esim dyskalkulian mahdollisuutta jos oikein paljon itseä häiritsee.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vikatikki, post: 117476, member: 438"] Ihmiset usein peilaa suhtautumisensa siltä tilanteen henkilöltä muttei sitten aina muista että kaikki ei suhtaudukaan samalla lailla. Laskemisen kanssa tuskailevia on paljon ja mun mielestä hyvin mahdollinen selitys tollekki tilanteelle voi olla se että noilla ihmisillä on aiemminki ollu työkaveri tms jolla on ollu vaikeuksia laskemisen kans, tää henkilö on sit itse tehny asiasta vitsin ja siten "opettanu" nää muut suhtautumaan asiaan nauramalla ja ne ei sit ookkaan älynny ettet tykkää samasta reaktiosta. Mä itse ainakin vedän kaikki itelle hankalat aiheet samantien vitsiksi ja se sit helposti tarttuu ympäröiviin ihmisiin, siitä saattaa helposti muodostua käsitys että kaikki ihmiset ois samanlaisia ja haluaa että näille jutuille nauretaan. Mikään yksittäinen taito ei liity älyyn tai sivistyksen tasoon mitenkään, kukaan ei voi osata kaikkea. Mä oon aina ymmärtäny helposti kaikki matematiikan kaavat ja yhtälöt mutten silti osaa päässälaskua ollenkaan. Mun korkeakoulun käyny kumppani ei osaa laskea yhtään mitään. Ja niinku ylempänä sanottiin kannattaa miettiä esim dyskalkulian mahdollisuutta jos oikein paljon itseä häiritsee. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Tarkoittaako tää sitä että olen vain tyhmä ja surullinen tapaus ja tuun vielä syrjäytymään ikuisesti?? Oon oikeasti huolissani…
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja