Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tässä vaiheessa mun painajaiset alkaa jo vainoo mua ihan kunnol
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79327" data-attributes="member: 34"><p>Voi vittu kuvittelin äsken sen tilanteen et jos menisin lääkäriin ja sanoisin esimerkiks näist rintakivuista, niin ahdisti ihan helvetin paljon jo pelkkä ajatus siitä. Ahistaa koko ajan enemmän ja enemmän minkään ammattilaisen kanssa keskustelu. Must tuntuu et koen aina vaan enemmän ja enemmän ahistusta niistä tilanteista enkä luota ammattilaisiin kun tuntuu että ne jotenkin aina vaan loukkaa tai ahdistaa mua. Eikä mun mielestä mulla oo ees mitään super huonoja kokemuksia mutta kuitenkin silleen et en ikinä tuu ymmärretyks ja jotenkin monesti ammattilaiset on pahentanu oloa </p><p></p><p>Niin mä en tiedä uskallanko mennä edes lääkäriin kun saan varmaan paniikkikohtauksen kun ahdistaa se tilanne jo niin paljon ihan ajatuksen tasollakin </p><p></p><p>Vaikka oon kohdannu myös mukavia lääkäreitä ja hoitajia että varmasti niitä on olemassa, mutta on kuitenkin vaan semmosia kokemuksia että en luota siihen ettei ne pahentais mun oloa. Varsinkin tää viime kevään episodi ku itkin monta päivää ja ajauduin oikeasti todella pahoihin oloihin ja suurin piirtein itsetuhosuuteen jopa. Siis se oli aivan järjetöntä miten yhen ammattilaisen sanat pysty saamaan sellast aikaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79327, member: 34"] Voi vittu kuvittelin äsken sen tilanteen et jos menisin lääkäriin ja sanoisin esimerkiks näist rintakivuista, niin ahdisti ihan helvetin paljon jo pelkkä ajatus siitä. Ahistaa koko ajan enemmän ja enemmän minkään ammattilaisen kanssa keskustelu. Must tuntuu et koen aina vaan enemmän ja enemmän ahistusta niistä tilanteista enkä luota ammattilaisiin kun tuntuu että ne jotenkin aina vaan loukkaa tai ahdistaa mua. Eikä mun mielestä mulla oo ees mitään super huonoja kokemuksia mutta kuitenkin silleen et en ikinä tuu ymmärretyks ja jotenkin monesti ammattilaiset on pahentanu oloa Niin mä en tiedä uskallanko mennä edes lääkäriin kun saan varmaan paniikkikohtauksen kun ahdistaa se tilanne jo niin paljon ihan ajatuksen tasollakin Vaikka oon kohdannu myös mukavia lääkäreitä ja hoitajia että varmasti niitä on olemassa, mutta on kuitenkin vaan semmosia kokemuksia että en luota siihen ettei ne pahentais mun oloa. Varsinkin tää viime kevään episodi ku itkin monta päivää ja ajauduin oikeasti todella pahoihin oloihin ja suurin piirtein itsetuhosuuteen jopa. Siis se oli aivan järjetöntä miten yhen ammattilaisen sanat pysty saamaan sellast aikaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Tässä vaiheessa mun painajaiset alkaa jo vainoo mua ihan kunnol
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja