Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 137876" data-attributes="member: 1348"><p>Siis mä ymmärrän niin täysin ton riippuvaisuuskouku. Ihan sama mistä kyse. Joku asia mikä antaa sulle sen verta mielihyvää et on joku syy olla viel kiinni täs maailmassa... Riippuvaisuushan on nimenomaan sairaus, eikä se oo ite aiheutettua VAIKKA ois ite ollu se joka ekaa kertaa niitä päihteitä kokeili. Vähän sama ku anoreksiassaki. Mieli jää koukkuun johonki asiaan.</p><p></p><p>Ootko muute kuullu zhoochosista? Tai siis <a href="https://www.tiktok.com/@alicethehippy/video/7202016452965158145?_r=1&_t=8aFr9JcpOMg">tästä</a>. Mut oon iteki semi vakuuttunu siitä et me voidaan huonosti koska elämäs ei oo tietyl tasol tarpeeks virikkeitä. Ollaan vaan jumissa näis samois rutiineissa jotka ei oo tarpeeks virikkeellisiä meijän aivoille. Siks tarvitaan jotain mikä saa meijät tuntee mielihyvää. Sun (ja myös mun) pitäis keksii muita asioita, joista sitä mielihyvää sais. Mieluiten jotain, mikä ei oo joku muu harmillinen asia kuten peliriippuvuus tai shoppailuaddiktio. Ehkä jos pääsis metsään kävelemään ja niin pois päin nii se vois auttaa. Mut se on sit toinen asia et pystyykö ees lähtemään lenkille ja et onks lähel mitää mettääkää mihin mennä..</p><p></p><p>Mähän sorruin jo nyt polttamaan ku mul flippas nii pahasti aikasemmin. Hakkasin tääl vaa itteeni päähän ku turhauduin ku en löytäny yht asiaa ja olin puol varma et olin hukannu sen tai jättäny jonneki mist en sitä saa heti.. Totesin vaa et vittu mä lähen ostaa tupakkaa et mua ei kiinnosta just nyt mikää. Ja toiki on just tosi petollista ku tulee toi tunne et se on parempi ku et vaik tappais ittensä et jos se on täs hetkes se asia joka saa sut olee tekemät mitää typerää nii... Huomen varmaan uus yritys sitte.... Totesin et en voi myöskää sen takii et sorruin ostaa askin nii elää sillee et mun on pakko polttaa se aski tyhjäks ennen ku voin yrittää uudelleen (tai just tää et saat hidastaa mut et saa pysähtyä). Annan varmaa kaverille noi ja tosiaan huomen uus yritys...</p><p></p><p>Ja mitä tohon ku sanoit ettet vie lopeta polttamista nii hei. Yks askel kerrallaan, se riittää.</p><p></p><p>Luovuttaa ei saa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 137876, member: 1348"] Siis mä ymmärrän niin täysin ton riippuvaisuuskouku. Ihan sama mistä kyse. Joku asia mikä antaa sulle sen verta mielihyvää et on joku syy olla viel kiinni täs maailmassa... Riippuvaisuushan on nimenomaan sairaus, eikä se oo ite aiheutettua VAIKKA ois ite ollu se joka ekaa kertaa niitä päihteitä kokeili. Vähän sama ku anoreksiassaki. Mieli jää koukkuun johonki asiaan. Ootko muute kuullu zhoochosista? Tai siis [URL='https://www.tiktok.com/@alicethehippy/video/7202016452965158145?_r=1&_t=8aFr9JcpOMg']tästä[/URL]. Mut oon iteki semi vakuuttunu siitä et me voidaan huonosti koska elämäs ei oo tietyl tasol tarpeeks virikkeitä. Ollaan vaan jumissa näis samois rutiineissa jotka ei oo tarpeeks virikkeellisiä meijän aivoille. Siks tarvitaan jotain mikä saa meijät tuntee mielihyvää. Sun (ja myös mun) pitäis keksii muita asioita, joista sitä mielihyvää sais. Mieluiten jotain, mikä ei oo joku muu harmillinen asia kuten peliriippuvuus tai shoppailuaddiktio. Ehkä jos pääsis metsään kävelemään ja niin pois päin nii se vois auttaa. Mut se on sit toinen asia et pystyykö ees lähtemään lenkille ja et onks lähel mitää mettääkää mihin mennä.. Mähän sorruin jo nyt polttamaan ku mul flippas nii pahasti aikasemmin. Hakkasin tääl vaa itteeni päähän ku turhauduin ku en löytäny yht asiaa ja olin puol varma et olin hukannu sen tai jättäny jonneki mist en sitä saa heti.. Totesin vaa et vittu mä lähen ostaa tupakkaa et mua ei kiinnosta just nyt mikää. Ja toiki on just tosi petollista ku tulee toi tunne et se on parempi ku et vaik tappais ittensä et jos se on täs hetkes se asia joka saa sut olee tekemät mitää typerää nii... Huomen varmaan uus yritys sitte.... Totesin et en voi myöskää sen takii et sorruin ostaa askin nii elää sillee et mun on pakko polttaa se aski tyhjäks ennen ku voin yrittää uudelleen (tai just tää et saat hidastaa mut et saa pysähtyä). Annan varmaa kaverille noi ja tosiaan huomen uus yritys... Ja mitä tohon ku sanoit ettet vie lopeta polttamista nii hei. Yks askel kerrallaan, se riittää. Luovuttaa ei saa! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
taas uusi vierotusyritys
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja