Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Taas näitä mun kesui mist kukaan ei tajuu mitää mut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 48904" data-attributes="member: 34"><p>Nonii nonii vittu kaikki 10 osaa kuunneltu xD ja kaikki niiku tyylii tänää kuunneltu paitsi se eka jakso joskus aiemmin. Mut vittu että ahistaa :D en ymmärrä miksi. Varmaan tää kuumuuski tekee sen et aivot jumittaa ihan helvetisti. Ja eilinen oli tosi sekava päivä ni ehk senki takii vielki pää ihan jumis. Siis tavallaa iha jees fiilis mut sit kuitenki jumittaa aivan helvetisti. Ja jotenki vaa nii epätodellinen olo ku ns. Pitkäst aikaa kuulee timpan ääntä. Vaikka ei siitä kyllä niin pitkä aika ole mut kuitenkin. Huvittavaa et eilenkin mietin niin helvetisti timppaa ja tänää, ehk enemmän mitä nyt hetkeen. Vaikka toki se on edelleen valehtelematta joka päivä edes vähän mun mieles, mut niiku tänää ja eilen tuntuu et oon aatellu normaalia enemmän sitä. Emt miks. Juuh. Tajusin just et 29.6. tulee tasan puol vuotta täyteen siitä ku rakastuin timppaan :D ihan vitun epätodellista. Siis oon shokis oikeesti. On niin vitun selvä asia että timppa on tosi erityinen keissi koska se on oikeesti kestänyt näin vitun kauan. Toki muutkin on kestäny (esim kari sen 11 vuotta vai mitä se ny onkaa sit) mut kyllä nyt silti on ihan selvää että timppa on jotenki vaa niin semmonen ettei muita oikein voi siihen verrata. En ees ymmärrä miten yks ihminen voi aiheuttaa tämmöstä. Ahistaa ku muistelen niit alkuaikoi ja sekosin niin täysin siitä, niin paljon että oon näköjään vieläkin täs :D se on vitun absurdia. Vittu että itkettää. Oikeesti vittu. Oon väsyny kaikkeen. Nää kuukaudet ku oon ollu rakastunu timppaan on vaa yks sekamelska mun päässä :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 48904, member: 34"] Nonii nonii vittu kaikki 10 osaa kuunneltu xD ja kaikki niiku tyylii tänää kuunneltu paitsi se eka jakso joskus aiemmin. Mut vittu että ahistaa :D en ymmärrä miksi. Varmaan tää kuumuuski tekee sen et aivot jumittaa ihan helvetisti. Ja eilinen oli tosi sekava päivä ni ehk senki takii vielki pää ihan jumis. Siis tavallaa iha jees fiilis mut sit kuitenki jumittaa aivan helvetisti. Ja jotenki vaa nii epätodellinen olo ku ns. Pitkäst aikaa kuulee timpan ääntä. Vaikka ei siitä kyllä niin pitkä aika ole mut kuitenkin. Huvittavaa et eilenkin mietin niin helvetisti timppaa ja tänää, ehk enemmän mitä nyt hetkeen. Vaikka toki se on edelleen valehtelematta joka päivä edes vähän mun mieles, mut niiku tänää ja eilen tuntuu et oon aatellu normaalia enemmän sitä. Emt miks. Juuh. Tajusin just et 29.6. tulee tasan puol vuotta täyteen siitä ku rakastuin timppaan :D ihan vitun epätodellista. Siis oon shokis oikeesti. On niin vitun selvä asia että timppa on tosi erityinen keissi koska se on oikeesti kestänyt näin vitun kauan. Toki muutkin on kestäny (esim kari sen 11 vuotta vai mitä se ny onkaa sit) mut kyllä nyt silti on ihan selvää että timppa on jotenki vaa niin semmonen ettei muita oikein voi siihen verrata. En ees ymmärrä miten yks ihminen voi aiheuttaa tämmöstä. Ahistaa ku muistelen niit alkuaikoi ja sekosin niin täysin siitä, niin paljon että oon näköjään vieläkin täs :D se on vitun absurdia. Vittu että itkettää. Oikeesti vittu. Oon väsyny kaikkeen. Nää kuukaudet ku oon ollu rakastunu timppaan on vaa yks sekamelska mun päässä :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Taas näitä mun kesui mist kukaan ei tajuu mitää mut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja