Aihe vapaa Taas näitä mun kesui mist kukaan ei tajuu mitää mut

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Idk mut niiku öö vittu EI. aaaaa. Miks noiden pitää puhuu aakest xdddddd siis se on kauheeta ku timppa ja hessu ja hela puhuu aakest. Niiku ei. Älkää :D HIRVEETÄ. Se tuli niin puun takaa. Kaikki tollaset tulee aina puun takaa. Kunpa ei kävis niin ikinä että sun toinen ihastus puhuu sun toisest ihastuksest huoh vittu come on. Vaikka en mä aakee nyt oo silleen miettiny mutta kuitenkin ihastus tai entinen ihastus, sama asia.

Huoh meen tyylii jossai jaksos nro 7 tos podcastis nyt ja koht toikin on kuunneltu ahaha ei vittu. Oon kuunnellu tänää actually jaksot 2, 3, 4, 5 ja 6 ja vois kuunnella oikeestiki noi loput vaikka tänää. En kyllästy tohon näköjään D:::: aaaaaaa?!!

HHHHHHHHHH! joo en tiiä miks mul menee taas niin yli nää tunteet :DDDD vittu että rakastan timppaa. Hah ei saatana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
JAG TYCKER OM LENNART
HAN TYCKER OM MIG

Vittu mikä korvamato D:::::::: 😢😢😢😢

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Taas on aika spämmille! 😌 Tää on mun erikoisosaamistani 😌 mahtavaa 😌 jos en muuta osaa niin ainakin spämmätä ihastuksista, sen mä osaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"mut mä oonki vaa nyysiny kaikki mun jutut kummelista"

BRO SAME. kaikes mis vaa voi ni kummelisitaatteja: käytetään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huutista taas ravaan ympäri kämppää ei pysty olee paikoillaan xd vittu. Rauhotu pls.

Mut on tää absurdii miten vielki rakastan timppaa lmaooo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nonii nonii vittu kaikki 10 osaa kuunneltu xD ja kaikki niiku tyylii tänää kuunneltu paitsi se eka jakso joskus aiemmin. Mut vittu että ahistaa :D en ymmärrä miksi. Varmaan tää kuumuuski tekee sen et aivot jumittaa ihan helvetisti. Ja eilinen oli tosi sekava päivä ni ehk senki takii vielki pää ihan jumis. Siis tavallaa iha jees fiilis mut sit kuitenki jumittaa aivan helvetisti. Ja jotenki vaa nii epätodellinen olo ku ns. Pitkäst aikaa kuulee timpan ääntä. Vaikka ei siitä kyllä niin pitkä aika ole mut kuitenkin. Huvittavaa et eilenkin mietin niin helvetisti timppaa ja tänää, ehk enemmän mitä nyt hetkeen. Vaikka toki se on edelleen valehtelematta joka päivä edes vähän mun mieles, mut niiku tänää ja eilen tuntuu et oon aatellu normaalia enemmän sitä. Emt miks. Juuh. Tajusin just et 29.6. tulee tasan puol vuotta täyteen siitä ku rakastuin timppaan :D ihan vitun epätodellista. Siis oon shokis oikeesti. On niin vitun selvä asia että timppa on tosi erityinen keissi koska se on oikeesti kestänyt näin vitun kauan. Toki muutkin on kestäny (esim kari sen 11 vuotta vai mitä se ny onkaa sit) mut kyllä nyt silti on ihan selvää että timppa on jotenki vaa niin semmonen ettei muita oikein voi siihen verrata. En ees ymmärrä miten yks ihminen voi aiheuttaa tämmöstä. Ahistaa ku muistelen niit alkuaikoi ja sekosin niin täysin siitä, niin paljon että oon näköjään vieläkin täs :D se on vitun absurdia. Vittu että itkettää. Oikeesti vittu. Oon väsyny kaikkeen. Nää kuukaudet ku oon ollu rakastunu timppaan on vaa yks sekamelska mun päässä :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,678
Söpöjä kissuja D: kieltämättä mulle on säännöt edelleen hiukan epäselvät mutta i don't care
Bannien kohdalta selveni, ei enää kuka tahansa voi heitellä 14 kuukautta ilman oikeita perusteluja ja samalla jättää muille jopa varoitukset antamatta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Bannien kohdalta selveni, ei enää kuka tahansa voi heitellä 14 kuukautta ilman oikeita perusteluja ja samalla jättää muille jopa varoitukset antamatta.
Toivottavasti tämä sitten jatkossa oikeasti toteutuukin näin. Mutta voi ei, nyt kun tulit takaisin tipuin taas viestimäärässä neljännelle sijalle!

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,678
Oho, pontso joutui pois virasta. Näköjään kerberoskin vaikka hän ei mielestäni ole mitään pahaa tehnyt.
Joskus tekemättä jättäminen on myös rikos. Mieti esim. niitä saksalaisia, jotka antoivat natsien rellestää miten tykkäsivät..

Ylös Pohja