qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Idk mut niiku öö vittu EI. aaaaa. Miks noiden pitää puhuu aakest xdddddd siis se on kauheeta ku timppa ja hessu ja hela puhuu aakest. Niiku ei. Älkää :D HIRVEETÄ. Se tuli niin puun takaa. Kaikki tollaset tulee aina puun takaa. Kunpa ei kävis niin ikinä että sun toinen ihastus puhuu sun toisest ihastuksest huoh vittu come on. Vaikka en mä aakee nyt oo silleen miettiny mutta kuitenkin ihastus tai entinen ihastus, sama asia.
Huoh meen tyylii jossai jaksos nro 7 tos podcastis nyt ja koht toikin on kuunneltu ahaha ei vittu. Oon kuunnellu tänää actually jaksot 2, 3, 4, 5 ja 6 ja vois kuunnella oikeestiki noi loput vaikka tänää. En kyllästy tohon näköjään D:::: aaaaaaa?!!
HHHHHHHHHH! joo en tiiä miks mul menee taas niin yli nää tunteet :DDDD vittu että rakastan timppaa. Hah ei saatana.
Huoh meen tyylii jossai jaksos nro 7 tos podcastis nyt ja koht toikin on kuunneltu ahaha ei vittu. Oon kuunnellu tänää actually jaksot 2, 3, 4, 5 ja 6 ja vois kuunnella oikeestiki noi loput vaikka tänää. En kyllästy tohon näköjään D:::: aaaaaaa?!!
HHHHHHHHHH! joo en tiiä miks mul menee taas niin yli nää tunteet :DDDD vittu että rakastan timppaa. Hah ei saatana.