Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93683" data-attributes="member: 34"><p>Oikeesti en vittu kestä sitä et lääkäri määrää mulle sertraliinia ja kuvittelee et se auttaa kaikkeen. Bitch ei mielialalääkkeet auta tähän vai muuttaaks ne mut muka maagisesti alloromanttiseks aka normaaliks. Tätä tää tulee olemaan aina enkä näe että tää muuttuu koskaan. Ihastun pelkästään julkkiksiin ja sitä se on ja eipä tässä mikään auta mihinkään. En todellakaan pysty rakastumaa sillee niiku muut. Se ois pakottamista lähinnä. En mä tälläkään hetkellä tykkää yhtää kenestäkään muusta paitsi julkkiksista. Frayromantic it is.</p><p></p><p>Niin että tell me again kuinka mielialalääkkeet auttaa siihen että en riudu julkkisrakkauksis? En jotenkin usko että ne poistais sen tuskan mihinkään joten 😌 ok pääsen juttelee psyk sairaanhoitajalle mut en uskalla varmaan edes puhua sille ihastusasioista ottaen huomioon mitä aiemmin on käynyt.</p><p></p><p>Huvittavaa että nää basically "tappaa" mua niin paljon että pitää mennä puhuu niistä ammattilaiselle (mut oon todellakin menettänyt luoton jo siihen hommaan)</p><p></p><p>Ainiin näik viissiin taas jotain painajistakin. Ihme ja kumma. En muista ees mitä siinä tapahtu mutta sen muistan että puhuin joillekin mun kavereille? Siitä että joo oon kinda aseksuaali ja haluisin sellasen ace sormuksen (en tiiä miks näin tollast unta lmao) ja sit ne mun kamut siin unes ei kuunnellu sanaakaan mitä puhuin. Periaatteessa tuntu niinku oisin ollu täysin yksin siinä. Ja must tuntuu et se oli jopa karseempi kohta siin unes ku se kohta missä joku jahtas mua ja uhkas puukolla. Se oli tietty pelottavaa mut en tiiä oonko ikinä tuntenu unessa mitään noin hirveetä tunnetta tai oon varmaa mut se oli silti tosi paha. Siis olla täysin merkityksetön sun "kavereille". Ja basically kaikki mitä ne teki oli mun arvostelu ja ignooraaminen sillon ku puhuin asiasta joka tuntuu must pahalta et oon erilainen ku ne. Nää muistikuvat on TOSI hataria ja hämäriä mut ihan ku oisin ollu jonku kaa yhdessäkin siinä koska muistan että siin oli joku poika? Ja sit jotenki se varmaan liitty seksiin tai jotain et en halunnu ehkä sit sen kans mitään ja sit kaikki tyyliin bashed me siitä hyvästä. En tosiaa muista kovin hyvin mut saatto olla ehkä noin. Ja tosiaan se oikeesti tuntu et KAIKKI vaa kiusas mua siinä eikä mul ollu oikeita kavereita vaa kaikki oli ihan hirveitä kiusaajia just. En oo montaakaa kertaa tuntenut itteeni unessa noin karseen erilaiseks muista. Ja siis emt. Valveilla kans oon irrallinen kaikesta. Sen siitä saa kun on aseksuaali ja aro-spec. Kukaan ei kuule sua eikä nää sua. Tosin ei se pelkästään siitä johdu, mutta totta helvetissä se on osa sitä. On selvää että aikuinen joka ei halua seksiä ollenkaan eikä ihastu juuri muihin kun julkkiksiin on aika vitun alienated kaikesta. Siis en mä nyt sitä sano että oisin ainut tämmönen ihminen. Mut et kyllä se saa silti mut tuntemaan oloni yksinäiseks ja erilaiseks kuitenkin. Paitsi wn edes tiedä haluanko ihmisiltä enää hyväksyntää koska alan koko ajan vaan enemmän ja enemmän näkemään muut ihmiset epätodellisina ja muutenki ilkeinä ja epämiellyttävinä.</p><p></p><p>Omg</p><p></p><p>D.o.:n dad on ihana biisi 🌚 välihuomio❗</p><p></p><p></p><p>Oooof bitch i need to sleeeeeep. Asap mutta en tiiä voinko vielä vaikka väsyttää aivan helkkarin paljon.</p><p></p><p>Kyllä se uni ehk tulisi mut näänkö taas painajaisia lmao mua oikeesti pelottaa. Siis eihän ne nyt niin pahoja oo mut miks mua silti pelottaa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93683, member: 34"] Oikeesti en vittu kestä sitä et lääkäri määrää mulle sertraliinia ja kuvittelee et se auttaa kaikkeen. Bitch ei mielialalääkkeet auta tähän vai muuttaaks ne mut muka maagisesti alloromanttiseks aka normaaliks. Tätä tää tulee olemaan aina enkä näe että tää muuttuu koskaan. Ihastun pelkästään julkkiksiin ja sitä se on ja eipä tässä mikään auta mihinkään. En todellakaan pysty rakastumaa sillee niiku muut. Se ois pakottamista lähinnä. En mä tälläkään hetkellä tykkää yhtää kenestäkään muusta paitsi julkkiksista. Frayromantic it is. Niin että tell me again kuinka mielialalääkkeet auttaa siihen että en riudu julkkisrakkauksis? En jotenkin usko että ne poistais sen tuskan mihinkään joten 😌 ok pääsen juttelee psyk sairaanhoitajalle mut en uskalla varmaan edes puhua sille ihastusasioista ottaen huomioon mitä aiemmin on käynyt. Huvittavaa että nää basically "tappaa" mua niin paljon että pitää mennä puhuu niistä ammattilaiselle (mut oon todellakin menettänyt luoton jo siihen hommaan) Ainiin näik viissiin taas jotain painajistakin. Ihme ja kumma. En muista ees mitä siinä tapahtu mutta sen muistan että puhuin joillekin mun kavereille? Siitä että joo oon kinda aseksuaali ja haluisin sellasen ace sormuksen (en tiiä miks näin tollast unta lmao) ja sit ne mun kamut siin unes ei kuunnellu sanaakaan mitä puhuin. Periaatteessa tuntu niinku oisin ollu täysin yksin siinä. Ja must tuntuu et se oli jopa karseempi kohta siin unes ku se kohta missä joku jahtas mua ja uhkas puukolla. Se oli tietty pelottavaa mut en tiiä oonko ikinä tuntenu unessa mitään noin hirveetä tunnetta tai oon varmaa mut se oli silti tosi paha. Siis olla täysin merkityksetön sun "kavereille". Ja basically kaikki mitä ne teki oli mun arvostelu ja ignooraaminen sillon ku puhuin asiasta joka tuntuu must pahalta et oon erilainen ku ne. Nää muistikuvat on TOSI hataria ja hämäriä mut ihan ku oisin ollu jonku kaa yhdessäkin siinä koska muistan että siin oli joku poika? Ja sit jotenki se varmaan liitty seksiin tai jotain et en halunnu ehkä sit sen kans mitään ja sit kaikki tyyliin bashed me siitä hyvästä. En tosiaa muista kovin hyvin mut saatto olla ehkä noin. Ja tosiaan se oikeesti tuntu et KAIKKI vaa kiusas mua siinä eikä mul ollu oikeita kavereita vaa kaikki oli ihan hirveitä kiusaajia just. En oo montaakaa kertaa tuntenut itteeni unessa noin karseen erilaiseks muista. Ja siis emt. Valveilla kans oon irrallinen kaikesta. Sen siitä saa kun on aseksuaali ja aro-spec. Kukaan ei kuule sua eikä nää sua. Tosin ei se pelkästään siitä johdu, mutta totta helvetissä se on osa sitä. On selvää että aikuinen joka ei halua seksiä ollenkaan eikä ihastu juuri muihin kun julkkiksiin on aika vitun alienated kaikesta. Siis en mä nyt sitä sano että oisin ainut tämmönen ihminen. Mut et kyllä se saa silti mut tuntemaan oloni yksinäiseks ja erilaiseks kuitenkin. Paitsi wn edes tiedä haluanko ihmisiltä enää hyväksyntää koska alan koko ajan vaan enemmän ja enemmän näkemään muut ihmiset epätodellisina ja muutenki ilkeinä ja epämiellyttävinä. Omg D.o.:n dad on ihana biisi 🌚 välihuomio❗ Oooof bitch i need to sleeeeeep. Asap mutta en tiiä voinko vielä vaikka väsyttää aivan helkkarin paljon. Kyllä se uni ehk tulisi mut näänkö taas painajaisia lmao mua oikeesti pelottaa. Siis eihän ne nyt niin pahoja oo mut miks mua silti pelottaa? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja