Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93545" data-attributes="member: 34"><p>Siis mitä helvettiä nyt taas iNDEED</p><p></p><p>Tää ei sinänsä mikään täysin uusi juttu ole mutta kuitenkin. Gd taas. Se jos mikä on "mitä helvettiä nyt taas"</p><p></p><p>Ja sekin on aika random kuinka samalta se näyttää hobin kans ehhhhm</p><p></p><p>Jaahas</p><p></p><p>Mutta.</p><p></p><p>Se on hassuu että tää biisi auttaa jotenki mun oloon (vaikka yleensä mulla tulee tommosista biiseistä vaan surullinen ja ahdistunu olo, mutta jotenkin rakastan tota kappaletta ja muutenki gd:llä on niin kaunis ääni, rauhottava ehkä jotenkin?):</p><p>[MEDIA=youtube]9kaCAbIXuyg[/MEDIA]</p><p></p><p>Hmmp</p><p></p><p>Ja tää soi taas niin pirusti päässä ja jotenki ehhhhhh emmä tiiä oikeen. Must tuntuu et tän näkeminen sai mut pitkästä aikaa edes miettii gd:tä koska en oikeasti ajatellut sitä taas aikoihin juurikaan ja muutenki tää on eka kerta kun ajattelen sitä näin paljon, vaikka aiemminkin oon siitä kyllä tykännyt:</p><p>[MEDIA=youtube]9bKSjRJhXwo[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja joo noh. Emmä tiiä. Huvittaa vaan että tämäkin nyt kävi</p><p></p><p>Ainiin olin lääkärissä ja naurattaa kosk mul soi melkeen koko sen ajan päässä basically vaa spring day :D ja etenkin se yks kohta xDDDDDDDD älkää luulkokaan että osaan sen tähän kirjottaa enkä edes lähde nolaamaan itseäni jollain yrityksellä kirjottaa se sana mutta kuitenkin se kohta soi päässä :D muutenki kyllä mut erityisesti just se yks pieni kohta lmaoooooo</p><p></p><p>Muutenki btw toi without you oli varmaa just se mis tajusin et se näyttää hobilt lmaoooooo stop that</p><p></p><p>Saatanan sankarit.</p><p></p><p>Sen sanon että varmaankin gd hobi hyuka suga ja taemin on pahimmat. Tai niiku varmaankin pahimmat kpop miehet ever. It's a fact. En tiiä ketkä tytöistä on mut-😂 pls</p><p></p><p>Oh it's the worst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93545, member: 34"] Siis mitä helvettiä nyt taas iNDEED Tää ei sinänsä mikään täysin uusi juttu ole mutta kuitenkin. Gd taas. Se jos mikä on "mitä helvettiä nyt taas" Ja sekin on aika random kuinka samalta se näyttää hobin kans ehhhhm Jaahas Mutta. Se on hassuu että tää biisi auttaa jotenki mun oloon (vaikka yleensä mulla tulee tommosista biiseistä vaan surullinen ja ahdistunu olo, mutta jotenkin rakastan tota kappaletta ja muutenki gd:llä on niin kaunis ääni, rauhottava ehkä jotenkin?): [MEDIA=youtube]9kaCAbIXuyg[/MEDIA] Hmmp Ja tää soi taas niin pirusti päässä ja jotenki ehhhhhh emmä tiiä oikeen. Must tuntuu et tän näkeminen sai mut pitkästä aikaa edes miettii gd:tä koska en oikeasti ajatellut sitä taas aikoihin juurikaan ja muutenki tää on eka kerta kun ajattelen sitä näin paljon, vaikka aiemminkin oon siitä kyllä tykännyt: [MEDIA=youtube]9bKSjRJhXwo[/MEDIA] Ja joo noh. Emmä tiiä. Huvittaa vaan että tämäkin nyt kävi Ainiin olin lääkärissä ja naurattaa kosk mul soi melkeen koko sen ajan päässä basically vaa spring day :D ja etenkin se yks kohta xDDDDDDDD älkää luulkokaan että osaan sen tähän kirjottaa enkä edes lähde nolaamaan itseäni jollain yrityksellä kirjottaa se sana mutta kuitenkin se kohta soi päässä :D muutenki kyllä mut erityisesti just se yks pieni kohta lmaoooooo Muutenki btw toi without you oli varmaa just se mis tajusin et se näyttää hobilt lmaoooooo stop that Saatanan sankarit. Sen sanon että varmaankin gd hobi hyuka suga ja taemin on pahimmat. Tai niiku varmaankin pahimmat kpop miehet ever. It's a fact. En tiiä ketkä tytöistä on mut-😂 pls Oh it's the worst [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja