Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
sairauspelko
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="jokuvaan" data-source="post: 118423" data-attributes="member: 389"><p>mulla oli nuorempana tuo ihan sama. Mietin jatkuvasti kaikkia vakavia sairauksia, tarkkailin "oireitani" ja tein sitä mitä ei missän nimessä pitäisi tehdä - googlettelua. </p><p></p><p>muistan kun yksi nuoruuden kesä (15-vuotiaana?) meni pilalle siitä syystä, että olin saanut päähäni, että sairastan varmasti leukemiaa eli verisyöpää (oireita esim. mustelmat ja nenäverenvuodot). Olin kaatunut pari kertaa mopolla, joten jalat ja käteni olivat aika mustelmilla, mutten uskonut sen kaatumisista johtuvan, vaan leukemiasta. panikoin koko kesän ja fiilistä kesän viettämiseen ei ollut sairauden pelon takia, kun koko ajan tuli tarkkailtua kehoani ja sen merkkejä. Uskaltauduin kesän lopussa kertomaan äidilleni, joka vakuutti, ettei leukemiasta olisi kyse, koska se olisi näkynyt ennen kesää otetuissa verikokeissa, jotka oli otettu ihan toisen asian takia. paniikki hälveni vähän, mutta olin vieläkin epävarma.</p><p></p><p>Tosin tuollainen panikointi sairauksista liittyi ehkä kohdallani pakko-oireiseen häiriöön ja ahdistuneisuushäiriöön, jotka minulla tuohon aikaan oli (ja kaipa on vieläkin vähän edelleen).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jokuvaan, post: 118423, member: 389"] mulla oli nuorempana tuo ihan sama. Mietin jatkuvasti kaikkia vakavia sairauksia, tarkkailin "oireitani" ja tein sitä mitä ei missän nimessä pitäisi tehdä - googlettelua. muistan kun yksi nuoruuden kesä (15-vuotiaana?) meni pilalle siitä syystä, että olin saanut päähäni, että sairastan varmasti leukemiaa eli verisyöpää (oireita esim. mustelmat ja nenäverenvuodot). Olin kaatunut pari kertaa mopolla, joten jalat ja käteni olivat aika mustelmilla, mutten uskonut sen kaatumisista johtuvan, vaan leukemiasta. panikoin koko kesän ja fiilistä kesän viettämiseen ei ollut sairauden pelon takia, kun koko ajan tuli tarkkailtua kehoani ja sen merkkejä. Uskaltauduin kesän lopussa kertomaan äidilleni, joka vakuutti, ettei leukemiasta olisi kyse, koska se olisi näkynyt ennen kesää otetuissa verikokeissa, jotka oli otettu ihan toisen asian takia. paniikki hälveni vähän, mutta olin vieläkin epävarma. Tosin tuollainen panikointi sairauksista liittyi ehkä kohdallani pakko-oireiseen häiriöön ja ahdistuneisuushäiriöön, jotka minulla tuohon aikaan oli (ja kaipa on vieläkin vähän edelleen). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
sairauspelko
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja