Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oon ollu tällä lukukaudella enemmän poissa, kun paikalla koulussa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 86875" data-attributes="member: 112"><p>Oon sentään saanut tehtyä jonkin verran tehtäviä, mutta en vielä yhtäkään kurssia kokonaan. Koulussa en pysty jostain syystä keskittyyn kunnolla ja kotona on vaikee aloittaa tekeen tehtäviä. Vähän jännittää miten joulun jälkeen lähtee sujumaan, kun pitäis oikeesti saada jotain tehtyä ja keksiä mitä tän "hyvin" sujuneen valmavuoden jälkeen tekis. Kokoajan muutenkin kauheen sekava olo, kun luulen keksineeni jonkun syyn näihin mun ongelmiin, mutta kohta oonkin taas ihan pihalla ja mietin, että mikä mua vaivaa, kun oon tämmönen. </p><p>Vielä, kun osaisin puhua edes sille koulupsykologille, mutta aina meen jotenkin lukkoon. Sainkin ajan sinne nuorisopoliklinikalle 22.12, joten tavoitteena oppia puhumaan siihen mennessä. :D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 86875, member: 112"] Oon sentään saanut tehtyä jonkin verran tehtäviä, mutta en vielä yhtäkään kurssia kokonaan. Koulussa en pysty jostain syystä keskittyyn kunnolla ja kotona on vaikee aloittaa tekeen tehtäviä. Vähän jännittää miten joulun jälkeen lähtee sujumaan, kun pitäis oikeesti saada jotain tehtyä ja keksiä mitä tän "hyvin" sujuneen valmavuoden jälkeen tekis. Kokoajan muutenkin kauheen sekava olo, kun luulen keksineeni jonkun syyn näihin mun ongelmiin, mutta kohta oonkin taas ihan pihalla ja mietin, että mikä mua vaivaa, kun oon tämmönen. Vielä, kun osaisin puhua edes sille koulupsykologille, mutta aina meen jotenkin lukkoon. Sainkin ajan sinne nuorisopoliklinikalle 22.12, joten tavoitteena oppia puhumaan siihen mennessä. :D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Oon ollu tällä lukukaudella enemmän poissa, kun paikalla koulussa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja