Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oon näköjään alkanut tekemään unissani asioita
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 119667" data-attributes="member: 32"><p>Heräsin nyt aamulla ja huomasin ettei mun hiuksissa ole kumpaakaan pompulaa.</p><p>Etsin niitä sängystä eikä näkynyt missään enkä löytänyt niitä edes tyynyn alta enkä koko sängystäni. Sit koitin ettii lattialta, ei ollut sielläkään. Sitten nousin ylös ja huomasin sänkyni vieressä olevan lipaston päällä niiden olevan vierekkäin ja se on se verran korkealla sängystä makuuasennosta että täytyy ihan kurkotella tai sitten nousta ylös. En muista siitä hetkestä mitään kun olin laittanut ne siihen joten mun on täytynyt unissani poistaa ne päästäni, koska ne on varmaan ärsyttäneet mua.</p><p>Tää on jo toinen kerta kun näin käy. Edellisellä kerralla mä olin laittanut ne mun yöpöydälle sievästi vierekkäin joka on alempana kuin lipasto. En tosiaankaan muista nukahtaneeni ilman noita pompuloita.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 119667, member: 32"] Heräsin nyt aamulla ja huomasin ettei mun hiuksissa ole kumpaakaan pompulaa. Etsin niitä sängystä eikä näkynyt missään enkä löytänyt niitä edes tyynyn alta enkä koko sängystäni. Sit koitin ettii lattialta, ei ollut sielläkään. Sitten nousin ylös ja huomasin sänkyni vieressä olevan lipaston päällä niiden olevan vierekkäin ja se on se verran korkealla sängystä makuuasennosta että täytyy ihan kurkotella tai sitten nousta ylös. En muista siitä hetkestä mitään kun olin laittanut ne siihen joten mun on täytynyt unissani poistaa ne päästäni, koska ne on varmaan ärsyttäneet mua. Tää on jo toinen kerta kun näin käy. Edellisellä kerralla mä olin laittanut ne mun yöpöydälle sievästi vierekkäin joka on alempana kuin lipasto. En tosiaankaan muista nukahtaneeni ilman noita pompuloita. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oon näköjään alkanut tekemään unissani asioita
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja