Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Okei hän on suloinen D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 135180" data-attributes="member: 16"><p>Tarkoitan siis ihimistä josta tykkään D:</p><p></p><p>Eilen oppitunnilla meinasin alakaa itkee (se sano yhen sellasen jutun joka vähä saatto olla törkee ja toi huonoja muistoja mieleen mut eihän se sitä voinu tietää ku en oo asiasta maininnu sille koskaan joten en tästä häntä syytä)</p><p>Ja siis sanoin sille et meinaan alakaa itkee nii en pysty oikeen olemaan nii se sano et okei ja neuvo ottamaan jonku korun tai jonku ja pyörittelee sitä sormessa tai vastaavaa et pystysin rauhoittumaan :') <3</p><p></p><p>Sit myöhemmin musta tuntu tosi pahalle se et ku mää en oikeen oo mitenkään hyvä saksassa (oli siis saksantunti ja toki se on vasta toka kurssi nii ei ihimekkää etten oo mitenkää erityisen hyvä mut ku tuntuu et en ossaa oikiasti paskaakaan) </p><p>Joten kirjotin sille mun puhelimen muistiinpanoihin näin (ja se myös vastasi :'3)</p><p></p><p>[ATTACH=full]6153[/ATTACH]</p><p>Ekan siis kirjotin minä ja toi kysymysmerkki ja sitä seuraava lause on sen vastaus (se ite kirjotti vastauksesa sen koneelle :'D) </p><p>Se näytti tosi hämmentyneeltä ku kirjotin ton viestin et ehkä se ei sittenkään ärsyyntyny mun takia lol </p><p></p><p>Mää ihimettelin sen kärsivällisyyttä ja se vaa oli sillee "Ai minä oon kärsivällinen? Mää ku oon aatellu et se on nimenomaan päinvastoin" XD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 135180, member: 16"] Tarkoitan siis ihimistä josta tykkään D: Eilen oppitunnilla meinasin alakaa itkee (se sano yhen sellasen jutun joka vähä saatto olla törkee ja toi huonoja muistoja mieleen mut eihän se sitä voinu tietää ku en oo asiasta maininnu sille koskaan joten en tästä häntä syytä) Ja siis sanoin sille et meinaan alakaa itkee nii en pysty oikeen olemaan nii se sano et okei ja neuvo ottamaan jonku korun tai jonku ja pyörittelee sitä sormessa tai vastaavaa et pystysin rauhoittumaan :') <3 Sit myöhemmin musta tuntu tosi pahalle se et ku mää en oikeen oo mitenkään hyvä saksassa (oli siis saksantunti ja toki se on vasta toka kurssi nii ei ihimekkää etten oo mitenkää erityisen hyvä mut ku tuntuu et en ossaa oikiasti paskaakaan) Joten kirjotin sille mun puhelimen muistiinpanoihin näin (ja se myös vastasi :'3) [ATTACH type="full"]6153[/ATTACH] Ekan siis kirjotin minä ja toi kysymysmerkki ja sitä seuraava lause on sen vastaus (se ite kirjotti vastauksesa sen koneelle :'D) Se näytti tosi hämmentyneeltä ku kirjotin ton viestin et ehkä se ei sittenkään ärsyyntyny mun takia lol Mää ihimettelin sen kärsivällisyyttä ja se vaa oli sillee "Ai minä oon kärsivällinen? Mää ku oon aatellu et se on nimenomaan päinvastoin" XD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Okei hän on suloinen D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja