Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oispa maailma ilman julkkiksia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 70217" data-attributes="member: 34"><p>Mä haluun pois täältä. NYT </p><p></p><p>ensimmäinen kerta kun otin timpan pois ihastuslistalta. Yritän epätoivoisesti unohtaa koko ihmisen. Mietin että jos mä otan sen pois tolta listalta niin ehkä mun aivot alkaa ajattelee että en mä rakasta sitä enää </p><p></p><p>Ehkä joskus. Ehkä jos teen näin niin mun mieli unohtaa sen eikä enää haikaile sitä. Ehkä joskus vielä mä en haikaile enää ketään.</p><p></p><p>Tosin kuulostaa mahdottomalta. Jos mä en kerta oo aromantic niin vaikee uskoo että nää loppuis. En tiiä, ei kai muutkaan yleensä pysty lopettaa ihastuksia. Oikeasti haluan tappaa itteni, en edes ansaitse olla elossa.</p><p></p><p>Vittu ja seuraavaan aikaan on taas niin vitusti aikaa tai itse asiassa en edes tiedä milloin se on.</p><p></p><p>Tai emt oikeastaan must tuntuu et oon vitun väsynyt vaan ajattelemaan timppaa ja jotenki must vaa tuntuu etten jaksa ku mul on täs näit muitakin. Tai en mä tiedä onko nekään edes mitään. Merkkaaks kukaan ees mitään enää mulle, at this point. En vaa jaksa rakastaa ketään, se on turhaa. Ni miksen vaa lopeta. Tää on nyt taas joku vitun breaking point.</p><p></p><p>Muutenki toki oon ehkä ajatellut timppaa nyt vähän vähemmän. Varmaan koska Noel ja Liam. Ja Chris no siitä en ees tiiä et ajattelenko sitä vai en. Oon mä jonkun verran aatellu mutta en vaan.... En vaan jotenkin. ..... En mä tiiä.</p><p></p><p>Entä jos mä vaa tapan itteni</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 70217, member: 34"] Mä haluun pois täältä. NYT ensimmäinen kerta kun otin timpan pois ihastuslistalta. Yritän epätoivoisesti unohtaa koko ihmisen. Mietin että jos mä otan sen pois tolta listalta niin ehkä mun aivot alkaa ajattelee että en mä rakasta sitä enää Ehkä joskus. Ehkä jos teen näin niin mun mieli unohtaa sen eikä enää haikaile sitä. Ehkä joskus vielä mä en haikaile enää ketään. Tosin kuulostaa mahdottomalta. Jos mä en kerta oo aromantic niin vaikee uskoo että nää loppuis. En tiiä, ei kai muutkaan yleensä pysty lopettaa ihastuksia. Oikeasti haluan tappaa itteni, en edes ansaitse olla elossa. Vittu ja seuraavaan aikaan on taas niin vitusti aikaa tai itse asiassa en edes tiedä milloin se on. Tai emt oikeastaan must tuntuu et oon vitun väsynyt vaan ajattelemaan timppaa ja jotenki must vaa tuntuu etten jaksa ku mul on täs näit muitakin. Tai en mä tiedä onko nekään edes mitään. Merkkaaks kukaan ees mitään enää mulle, at this point. En vaa jaksa rakastaa ketään, se on turhaa. Ni miksen vaa lopeta. Tää on nyt taas joku vitun breaking point. Muutenki toki oon ehkä ajatellut timppaa nyt vähän vähemmän. Varmaan koska Noel ja Liam. Ja Chris no siitä en ees tiiä et ajattelenko sitä vai en. Oon mä jonkun verran aatellu mutta en vaan.... En vaan jotenkin. ..... En mä tiiä. Entä jos mä vaa tapan itteni [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oispa maailma ilman julkkiksia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja