Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109508" data-attributes="member: 34"><p>No MITÄ 😂😂😂😂😂😂😂 are you serious aikooks toi yks idiootti taas kerran sneakata mun sydämeen. Ei sillä, ei se sillon aiemmin ollu mikää iso juttu mut nyt tuntuu et se on vähän enemmän ku sillon. Ja tämäkin vaan siks et vahingossa päädyin kattoo jonku onewe-vidin. Siis se thumbnail jo oli se mikä sai mut rakastuu uudelleen cyaan :D</p><p></p><p>Mitä VITTUA:DDDDDDDDD</p><p></p><p>Enkä ees pysty olla aattelematta taeilia. Yuto, hui..... Changbin...... Han...... Hanse............. 😬 Aight imma just die then.</p><p></p><p>I don't always understand myself 😒</p><p></p><p>Mut sitä mä en ymmärrä mitä yuto tekee mulle. Kaikki muut on melkeen siedettäviä (no ei ees) mut yuto on se kaikista hämmentävin ja vitun creepyyhän tää on.</p><p></p><p>Cya on kyl myös todella creepyy tai jotenki se että Tykkään siitä taas????? Et voi olla tosissas.</p><p></p><p>Ah mut voisin kuunnella jotai listaa mis on siedettävämpii biisei ku en kykene tän hyuka listan kans tää on niin...... Blaah :D i mean i like it mut niiku pls</p><p></p><p>Ei hele en saa yutoo mielestä millään oon koko ajan vaa sillee "😍" en nyt oikeestaa arvannut et tää tähän menis sentään</p><p></p><p>Varmaa johtuu siit vitun unest i think se oli varmaa viimene silaus tälle rakastumiselle....... 👀 I'll just pretend that hes here with me then </p><p></p><p>Mitä helvettiä se on jopa -98 kuten minäkin lmao why arent we meant to be</p><p></p><p>Lmaooooooooooooo bye i can't</p><p></p><p>Vittu nää biisit ottaa päähän täs tilanteessa liian ällösöpöjä rakkauslauluja</p><p></p><p>ahahahahha off my face no sehän on klassikko jo täs vaiheessa</p><p></p><p>Ja aatella et off my face oli ihan aluks varmaa joku timppa-biisi ja sit se alko liittyy kaikkiin... Random tyyppeihin kuten hyukaan....... 😬😬😬😬😬😬 Sairasta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109508, member: 34"] No MITÄ 😂😂😂😂😂😂😂 are you serious aikooks toi yks idiootti taas kerran sneakata mun sydämeen. Ei sillä, ei se sillon aiemmin ollu mikää iso juttu mut nyt tuntuu et se on vähän enemmän ku sillon. Ja tämäkin vaan siks et vahingossa päädyin kattoo jonku onewe-vidin. Siis se thumbnail jo oli se mikä sai mut rakastuu uudelleen cyaan :D Mitä VITTUA:DDDDDDDDD Enkä ees pysty olla aattelematta taeilia. Yuto, hui..... Changbin...... Han...... Hanse............. 😬 Aight imma just die then. I don't always understand myself 😒 Mut sitä mä en ymmärrä mitä yuto tekee mulle. Kaikki muut on melkeen siedettäviä (no ei ees) mut yuto on se kaikista hämmentävin ja vitun creepyyhän tää on. Cya on kyl myös todella creepyy tai jotenki se että Tykkään siitä taas????? Et voi olla tosissas. Ah mut voisin kuunnella jotai listaa mis on siedettävämpii biisei ku en kykene tän hyuka listan kans tää on niin...... Blaah :D i mean i like it mut niiku pls Ei hele en saa yutoo mielestä millään oon koko ajan vaa sillee "😍" en nyt oikeestaa arvannut et tää tähän menis sentään Varmaa johtuu siit vitun unest i think se oli varmaa viimene silaus tälle rakastumiselle....... 👀 I'll just pretend that hes here with me then Mitä helvettiä se on jopa -98 kuten minäkin lmao why arent we meant to be Lmaooooooooooooo bye i can't Vittu nää biisit ottaa päähän täs tilanteessa liian ällösöpöjä rakkauslauluja ahahahahha off my face no sehän on klassikko jo täs vaiheessa Ja aatella et off my face oli ihan aluks varmaa joku timppa-biisi ja sit se alko liittyy kaikkiin... Random tyyppeihin kuten hyukaan....... 😬😬😬😬😬😬 Sairasta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
OIKEESTI MITÄ
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja