Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Non binary nimi juttu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141166" data-attributes="member: 34"><p>Toivottavasti tämä ei kuulosta fobialta tai mitään mutta mietin että sun kannattaa ehkä miettiä asiaa hyvin rauhassa. En tiedä kuinka kauan olet tiennyt olevasi nonbinary mutta believe me jos et ookaan tuut kattoo taaksepäin ja olee sillee ei vittu miten mä oon voinu aatella noin. Ite luulin olevani nonbinary mut en oo kosk tajusin et mun sukupuolikäsitykset oli vaan kapeita ja + ylianalysoin ihan helvetisti asiaa. Olin nainen aina mut kun alkaa ylianalysoimaan niin päätyy helposti siihen tulokseen että on nonbinary. Lopputuloksena se että nykyään oon confused miten oon ees aatellu niin ja tulee todella cringe fiilis joten onneks en ilmoitellut asiasta sen kummemmin kellekään. Kannattaa miettiä, JOS sulla käykin kuten mulla (en sano että välttämättä!). Mun tapauksessa muutama vuosi aikaa teki ihmeitä ja tajusin etten todellakaan ole nonbinary.</p><p></p><p>Tajusin myös sen et nää voi myös olla toksisia asioita nimenomaan sellaisille yliajattelijoille kuten minä, joten siinä mielessä oon vähän huolissaan siitä mitä hämmennystä tää nuorille aiheuttaa. Ja sanoin näin vaan siksi että oon nimenomaan kokenut sen itse joten tiedän että se on mahdollista joidenkin tapauksessa. Ei hyvä, mulla ainakin ihan turhaa kärsimystä ja hämmennystä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141166, member: 34"] Toivottavasti tämä ei kuulosta fobialta tai mitään mutta mietin että sun kannattaa ehkä miettiä asiaa hyvin rauhassa. En tiedä kuinka kauan olet tiennyt olevasi nonbinary mutta believe me jos et ookaan tuut kattoo taaksepäin ja olee sillee ei vittu miten mä oon voinu aatella noin. Ite luulin olevani nonbinary mut en oo kosk tajusin et mun sukupuolikäsitykset oli vaan kapeita ja + ylianalysoin ihan helvetisti asiaa. Olin nainen aina mut kun alkaa ylianalysoimaan niin päätyy helposti siihen tulokseen että on nonbinary. Lopputuloksena se että nykyään oon confused miten oon ees aatellu niin ja tulee todella cringe fiilis joten onneks en ilmoitellut asiasta sen kummemmin kellekään. Kannattaa miettiä, JOS sulla käykin kuten mulla (en sano että välttämättä!). Mun tapauksessa muutama vuosi aikaa teki ihmeitä ja tajusin etten todellakaan ole nonbinary. Tajusin myös sen et nää voi myös olla toksisia asioita nimenomaan sellaisille yliajattelijoille kuten minä, joten siinä mielessä oon vähän huolissaan siitä mitä hämmennystä tää nuorille aiheuttaa. Ja sanoin näin vaan siksi että oon nimenomaan kokenut sen itse joten tiedän että se on mahdollista joidenkin tapauksessa. Ei hyvä, mulla ainakin ihan turhaa kärsimystä ja hämmennystä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Non binary nimi juttu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja