Siis.... Miten mä aina onnistun aattelee tota yhtä... Tarkotan olaa... Siis ihan sama kuinka kauan aikaa menee etten aattele sitä juuri yhtään mut AINA mä päädyn vaa lopulta taas takas samaa pisteesee
Tismalleen sama juttu ku Nikon kans koska olin just ollu sillee et VAU mähän en oo aatellu nikoo ikuisuuksiin et nyt mä en oikeesti oo enää yhtään millään tavalla kiinnostunu koko ihmisestä, ei vois vähempää kiinnostaa. Ja tossa uskossa olin melko pitkään kunnes tyyliin eilen????? Ihan vahingossa periaatteessa klikkasin yhtä haastista ja tajusin et ei saatana mä en oo millään tasolla yli nikosta??????? Että sinne meni sekin harhaluulo että oisin oikeasti siitä yli :----D turha kuvitella kuule.
Vähä nii ku teemuki, senki suhtee on pitkiä aikoja etten ees ajattele sitä ja sit yhtäkkiä alkaa joku helvetin sekoomine ja kaikki taas muistuttaa siitä
Siis
Onks noil kolmel joku vitun ongelma?????? :D
Nii, ja Aleksi myös......... Oon kyl myös sitä mieltä et porko..... Saattaa tapahtua taas jossai vaiheessa mut tällä hetkellä en ajattele sitä silleen ihmeemmin (wtf idk)
Mut emt..... Aleksi ja Niko.... Emt.......
Sama nää vitu twice setit siis oikeesti joka toinen päivä oon sillee haahhaa en ees välitä dahyunist :)) ja joka toinen päivä oon sillee ahahha cute i love her
Sama varsinkin jeongyeon oikeesti puolet ajasta oon sillee idc mut sit yleensä aina jos kuulen sen äänen tai jtn oon iha et noooooooooooooo gosh 😭💕 tai niiku jotenki sil on ihana ääni en ees tiiä?????? Dahyunil myös 😌 sama minan kohal oikeest saatan olla kauan sillee "en välitä vittuakaan" mut sit aina joku YKS pieni juttu pudottaa mut taas sinne kuoppaan. Siis se on sama about kaikkien kans. Jos oon jonku aikaa niin sanotusti mukamas kuivilla nii sit aina joku YKS PIENI ASIA pudottaa mut takas. Nordmaninki kohalla se yks pieni asia oli tyylii vaa se ku jouluaattona tuli mielee joulu 2014 ku olin iha sekasin joonaksest. Nii sit se vaa sai mut tajuumaa et en kai mä siitäkää oo yli
Vittu. Ja l. L vasta onkin jännä. Se aina on sillee pitkää et ei kiinnosta ei kiinnosta, sit yhtäkkiä oon sillee "VITTU SE ON MUN IRL-IHASTUKSISTA PAHIN" niiku vittu get a grip. Ja varmaa l:n tai jonku takii alointaas aattelee duvee. Tai villun. Tai vittu ku noita samanolosia on niin paljon: villu, duve, l, lukas, dave, vähintäänkin. Ja sit periaatteessa allu mut..... Allu on kans ihan siis IHAN samannäkönen ku SAMPSA 😭😭😭😭😭😭 OIKEESTI ÄLKÄÄ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😂 PLIIS
ja...... You know what is disturbing. Vittu SALSUT YLEENSÄKIN. Mä en osaa ees laskee kui monta salsuihastusta mul on ollu. Niiku ei jeesus
Jos lasketaa kaikki (nekin jotka ei ehkä oo enää mut on ollu jossai välis) ni:
- teemu
- Axel (vittu oliks sen nimi ees Axel, no se kuitenkin)
- tuure (huoh hoih)
- emma
- vivi
- olga
- jurkka (hehe timo,,,, hehe,,,, 😂)
- sannamaija
- Andrei
- piitu (i guess then,,,, huoh hoih)
- anu (miks......)
- jouko (ei saatana)
- Sampsa (huutis)
- Jasmin
- Ilona
- Pete
- Antero
- i guess Jasper???
- Jarmo (koska mitä muuta voi olettaa MULTA SIIS)
- ja RAIMO TIETENKIN lmao ainakin yhdessä vaiheessa se oli ja miksei olis ollu, sehä o vanha mies
- jonna i guess????? Mitä vittua nyt taas
- Aleksi
No siis vittu emt ainakin noi ja täs taas tulee esiin se kuinka pystyn niiiiiiiiiiiin helpolla ihastumaan näyttelijään tietämättä siitä vittuakaan. Voi vitu vittu mut onneksi mus ei oo mitään vikaa mut ihmisistä on tietysti hauska vittuilla siitä jos ihastuu jotenki epätyypillisellä tavalla. Mut onneks sellaset voikin lähettää suoraan vittuun omasta elämästään.
Plus en myöskään tiedä onko noissa kyse puhtaasti ulkonäöstä (voi hyvin olla) mut joo mut emt. Ulkonäöstä ja ÄÄNESTÄ koska esim Teemulla on ihana ääni 😭🥰😍🤩 huoh hoih i don't give a shit. Mut et joo on noit vittu aika paljon ollu joo.