Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 110156" data-attributes="member: 34"><p>Uh taeil on näköjään tapahtunut 24.3. lmao. Tai siis sillon iin kattonu sen yhen vidin, sit katoin nillili mambo... Ja siit se vähän niinku alkoi pikkuhiljaa mutta en tiiä oliko se just tuo päivä jolloin ne tunteetkin alkoi mutta siitä tää koko case lähti. Ja siis se eka video oli vaa joku kpop räppäreiden vertailuvidi mut sit siin oli block b:stä ja ilmeisesti i was interested.... Ja sit katoin kaikkee block b:hen liittyvää. Ja sit jos ei nyt ihan heti niin melkein heti ne tunteet alko taeilii kohtaan. Itse asiassa muistelisin kyllä että se oli just se 24.3. kun mulla heräs ainakin jotain pieniä tunteita jo siihen. Ahshshs. Ja muistan kuinka se oli niiiiiiiiin jotenki oudon tuntusta :D ja huvittavaa että sit 25.3. Katoin sen Pentagon vidin ja hui keissi alko siitä samantien ja niin vitusti alkokin........ Oliks siin muka noin vähän väliä???????? Miks mä muistin et taeil ois ollu aikasemmin... Ugh. Ja koska toi ei riittänyt niin samaa aikaa sekosin hansest aivan järkyttävän pahasti. Mutta ehkä sit hui aika nopeesti rauhotti sen tilanteen tai no ei kokonaan mut ehkä se vähän rauhotti sitä hanse casee. Vaikka ei se mikää lievä ollu silti sekään koskaan. Siis LITERALLY taeil, hanse ja hui (+ yuto ja jinho ainakin) kaikki siin samaan aikaan ihan limittäin lomittain pamahtaa päälle samaan aikaan, mitä vittua. Ei hetken hengähdystaukoa :D ei ihme että jouduin ambulanssiin siinä jossain niinä aikoina :D paitsi jos se muka oikeesti johtu noista nii vittu mä nauran :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei voi olla.... En kyl vielkää usko että se ois ollu pelkästään jotain ihastusjuttuja koska mulla oli aikasemminkin ollu ihan törkeen paha olo. Niin ois se saattanu siltikin mennä siihen samaan pisteeseen saakka.</p><p></p><p>Siis mitä oikeesti 😭 ja niiku 😂 nyt on kesäkuu. Ja noi kaikki on periaatteessa edelleen. Tai joo, kuten sanottu niin tavallaan taeil, yuto, hui. Mut sit kyl muutkin. PLUS GD. joka alkoi jo aiemmin, helmikuussa viimeistään.</p><p></p><p>Tirsk.</p><p></p><p>Harmi että kaikkea ei voi saada. Sen kanssa mä en osaa elää vieläkään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 110156, member: 34"] Uh taeil on näköjään tapahtunut 24.3. lmao. Tai siis sillon iin kattonu sen yhen vidin, sit katoin nillili mambo... Ja siit se vähän niinku alkoi pikkuhiljaa mutta en tiiä oliko se just tuo päivä jolloin ne tunteetkin alkoi mutta siitä tää koko case lähti. Ja siis se eka video oli vaa joku kpop räppäreiden vertailuvidi mut sit siin oli block b:stä ja ilmeisesti i was interested.... Ja sit katoin kaikkee block b:hen liittyvää. Ja sit jos ei nyt ihan heti niin melkein heti ne tunteet alko taeilii kohtaan. Itse asiassa muistelisin kyllä että se oli just se 24.3. kun mulla heräs ainakin jotain pieniä tunteita jo siihen. Ahshshs. Ja muistan kuinka se oli niiiiiiiiin jotenki oudon tuntusta :D ja huvittavaa että sit 25.3. Katoin sen Pentagon vidin ja hui keissi alko siitä samantien ja niin vitusti alkokin........ Oliks siin muka noin vähän väliä???????? Miks mä muistin et taeil ois ollu aikasemmin... Ugh. Ja koska toi ei riittänyt niin samaa aikaa sekosin hansest aivan järkyttävän pahasti. Mutta ehkä sit hui aika nopeesti rauhotti sen tilanteen tai no ei kokonaan mut ehkä se vähän rauhotti sitä hanse casee. Vaikka ei se mikää lievä ollu silti sekään koskaan. Siis LITERALLY taeil, hanse ja hui (+ yuto ja jinho ainakin) kaikki siin samaan aikaan ihan limittäin lomittain pamahtaa päälle samaan aikaan, mitä vittua. Ei hetken hengähdystaukoa :D ei ihme että jouduin ambulanssiin siinä jossain niinä aikoina :D paitsi jos se muka oikeesti johtu noista nii vittu mä nauran :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei voi olla.... En kyl vielkää usko että se ois ollu pelkästään jotain ihastusjuttuja koska mulla oli aikasemminkin ollu ihan törkeen paha olo. Niin ois se saattanu siltikin mennä siihen samaan pisteeseen saakka. Siis mitä oikeesti 😭 ja niiku 😂 nyt on kesäkuu. Ja noi kaikki on periaatteessa edelleen. Tai joo, kuten sanottu niin tavallaan taeil, yuto, hui. Mut sit kyl muutkin. PLUS GD. joka alkoi jo aiemmin, helmikuussa viimeistään. Tirsk. Harmi että kaikkea ei voi saada. Sen kanssa mä en osaa elää vieläkään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No huhhels
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja