Okay
Ranking the loves of my life koska miksi ei:
1. Hui (kyllä se nyt on uskottava että se on kaikista pahin, kyllä, pahempi kuin timppa, ainakin toistaiseksi hui taitaa olla se joka on se "love of my life", the worst one)
2. Timppa EHKÄ koska totta helvetissä se on ihan kamala keissi ollu since the beginning lmao ja tosiaan varmaan ennen huita kelasin et timppa on se love of my life mut nyt oikeesti alkaa tuntua et hui on se.... Mikä vitun järki.
3. Taeil ehkä koska ihan järkyttävää enkä voi päästä yli koskaan rakastan rakastan rakastan niin paljon
Okei muuta en tiedä. Tai joo näit on ihan mahdotonta laittaa järjestykseen mut. Vai onks kaikki sittenkin yhtä pahoja :D ja niinku entäs kari ja entäs ne yhdet opet joista todellakin hajosin silloin ja se oli niinku um yep.
En oikeesti tiiä mut mul tuli vaa jotenki niin vahva sellanen fiilis et hui on love of my life. Yllättävä keissi koska luulin et se oli timppa mut 🤷
Ja ne syyt sille miks just hui on se:
1) se uni, en oo kenestäkään mun mielestä ikinä nähny tollasta unta
2) hui oli ensimmäinen henkilö koskaan ketä ajattelin ku kuuntelin queenin love of my life ja siitä tuli sen biisi tavallaan, siis tietenkin oon ajatellut aiemminkin muita, mut muistan vieläkin sen kuinka vasta huin myötä tajusin sen biisin kunnolla. En ollu aiemmin vaan kokenu sellasta samanlaista, tietyn tyyppistä ahaa elämystä. En pysty unohtamaan sitä miltä se tuntui kun kuuntelin sitä biisii ja kaikki loksahti paikoilleen.
3) ihan vaa tää kaikki miltä tää tuntu sillon ja miltä tää tuntuu nyt, en tiedä miksi, mä vaan uskon siihen että jos mun pitää sanoo yks pahin kaikista niin se olis hui.
4) myös se että oon kerta toisensa jälkeen varsinkin sen yhden vidin kohdalla ollu sillee thats it hes the one
5) mulle vaan tuli jo silloin sellanen olo et tää on vähintään yks pahimpia koskaan
6) OON VARMA SIITÄ
7) EN OO KOSKAAN OLLU NÄIN RAKASTUNUT KEHENKÄÄN TOISEEN 😃
en oikeesti tiedä. Must on uskomatonta et kaikista ihmisistä se olis muka hui johon oon ollu kaikista eniten rakastunu mut ei täs oo enää mitään järkee. Mä todella sekosin siitä. Ja se jatkuu vieläkin. En voi sanoin selittää näitä tunteita. En oo koskaan nähnyt kenestäkään toisesta niin ihanaa unta. En oo ikinä mun mielestä ollu niin onnellinen kenenkään kanssa kun siin unessa kun olin huin kans. En edes silloin, tai edes se ei tuntunut niin oikeelta kun olin j:n kanssa, ja se tapahtu sentään ihan valveilla eli oikeesti.
On se pikkuhiljaa uskottava kai.
Mut entä hobi 🤔 tai just timppa. Yms. Ah niin järkyttäviä keissejä kaikki mut luulisin et hui on se kaikista järkyttävin. Toki timppa oli niin absolute helvettiä ja oikeestaan se on helvettiä vieläkin ja rakastan sitä edelleen. Mut .......... Uskallan väittää et tää on ehk vielä pahempaa. Tai sit se on nii päin et timppa on pahin ja hui tokana mut joka tapauksessa jomminkummin i think :D koska ne varmaan oikeestikin on ne kaks pahinta kaikista.. EHKÄ. todennäköisesti. Mahdollisesti.
Who knows really
Mut EN todellakaan pääse yli ikinä.
Enkä pääse taeilistakaan yli ikinä wut sekin on vähintään top kympissä kaikista
Vai onks näit oikeest ees mahollist rankata lmao
Oon niin väsynyki et oon ihan sekasin jo at this point, piti herätä nimittäin aikasin joskus 6:30 tai jotain????????? Koska oli hammaslääkäri lmao and it was ...... Well. Interesting. Sitä paitsi nukuin muutenki iha oudosti ja en meinannu saada unta illalla ollenkaan ja mietin vaa huita ja about itkin :D lisäks mulla soi eräs biisi sillon joskus yöllä päässä ja mietin vaa huita. Eräs biisi aikasemmilta vuosilta, liittyen aikasempiin tyyppeihin. Mut tää kohta vaan jotenki kuvas tätä koko asiaa: "en pysty koskaan sua unohtaa/sä olet aina osa minua/ja vaikka koitin kaiken sen tappaa/se on elossa" 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Pistää todellakin miettimään.
Huutista vois muuten kuunnella sen biisun pitkästä aikaa. Huutista joka tuutista.