Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mun sukupuoli-identiteetti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 94200" data-attributes="member: 34"><p>Muistanpa kuinka itsekin tein kerran itselleni viikset tai siis jotain sellasta yritin vähän hahmotella että näyttäisin maskuliinisemmalta. Kieltämättä näytti ihan hyvältä vaikkakin hassulta ja sellaiselta että kuitenkin kun katon sitä kuvaa itsestäni niin tuntuu, että jollain tasolla mun skpl identiteetti on ristiriidassa sen kanssa. Että en usko olevani mies vaikka jotkut merkit siihen viittaiskin, sekin kuin must oli sairaan kivaa joskus yläasteella olla jossain random "leikissä" poika. Tai siis mun kamun kaa oltiin jtn hahmoi ja mun hahmo oli miespuolinen ja tykkäsin siitä, joten ajattelin että se tarkottais että saattaisin olla poika mut ilmeisesti kuitenkaan ei :D ehkäpä tykkään vaan olla maskuliininen. Mut luulen et oon sekä nb että tyttö, edelleen 🤔 molemmat resonoi mutta ehkä oon väärässä. Kieltämättä vähän outoa kun tuntuu että pitää kerätä vihjeitä sieltä täältä ymmärtääkseen mikä se oma sukupuoli-identiteetti on.</p><p></p><p>Ja osittain kyllä uskon edelleenkin siihen että nb resonoi mussa vaan sen takia että oon altistunu sille termille, että muuten oisin ollu ehkä ihan onnellinen cis tyttö. Paitsi että. Kai mulla oli jo ennen koko asiasta kuulemista outoja tuntemuksia mutta oon ymmärtänyt että kaikilla olis sellasia joskus.joten en oo vieläkään vakuuttunut ollenkaan.</p><p></p><p>Mutta mukava kuulla että sä oot noin onnellinen ja varma asiasta D: mä taas kyseenalaistan koko sukupuolen olemassaoloa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 94200, member: 34"] Muistanpa kuinka itsekin tein kerran itselleni viikset tai siis jotain sellasta yritin vähän hahmotella että näyttäisin maskuliinisemmalta. Kieltämättä näytti ihan hyvältä vaikkakin hassulta ja sellaiselta että kuitenkin kun katon sitä kuvaa itsestäni niin tuntuu, että jollain tasolla mun skpl identiteetti on ristiriidassa sen kanssa. Että en usko olevani mies vaikka jotkut merkit siihen viittaiskin, sekin kuin must oli sairaan kivaa joskus yläasteella olla jossain random "leikissä" poika. Tai siis mun kamun kaa oltiin jtn hahmoi ja mun hahmo oli miespuolinen ja tykkäsin siitä, joten ajattelin että se tarkottais että saattaisin olla poika mut ilmeisesti kuitenkaan ei :D ehkäpä tykkään vaan olla maskuliininen. Mut luulen et oon sekä nb että tyttö, edelleen 🤔 molemmat resonoi mutta ehkä oon väärässä. Kieltämättä vähän outoa kun tuntuu että pitää kerätä vihjeitä sieltä täältä ymmärtääkseen mikä se oma sukupuoli-identiteetti on. Ja osittain kyllä uskon edelleenkin siihen että nb resonoi mussa vaan sen takia että oon altistunu sille termille, että muuten oisin ollu ehkä ihan onnellinen cis tyttö. Paitsi että. Kai mulla oli jo ennen koko asiasta kuulemista outoja tuntemuksia mutta oon ymmärtänyt että kaikilla olis sellasia joskus.joten en oo vieläkään vakuuttunut ollenkaan. Mutta mukava kuulla että sä oot noin onnellinen ja varma asiasta D: mä taas kyseenalaistan koko sukupuolen olemassaoloa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mun sukupuoli-identiteetti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja