Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109823" data-attributes="member: 34"><p>K it feels even weirder now. Um. Sure. Um. Okay.</p><p></p><p>Niinku. Mitä heleä. I really don't understand.</p><p></p><p>Siis. Mä en ymmärrä. En. Ymmärrä.</p><p></p><p>Siis. Kyllä mä tiesin että mä oon todella rakastunu huihin. Kyllä mä oon tiennyt sen vaikka kuinka kauan että mun tunteet sitä kohtaan on voimakkaat. Mutta nyt kun mietin niin en mä tajunnut että se ihan näin voimakasta on?</p><p></p><p>Tää tuntuu.... Jotenki synkältä. Ja katoin sitä paitsi jotain vanhoi videi mitä olin kattonu sillon ku tää oli viel uus juttu.. it was so cute. En ...... Kestä. </p><p></p><p>En tiiä jotenki tää nyt yllätti mut ihan täysin että miten tää on sit kuitenkin näin iso juttu.</p><p></p><p>Siis mä todella oon ihan törkeen rakastunu siihen? Ja siis... Vieläkin??????? Mitä saatanaa tämä on.</p><p></p><p>Joskus sitä ei vaan tajua et mitä vittua tapahtuu oikeesti.</p><p></p><p>Ja joo, kukaan ei voi vittu kieltää sitä mitä tunnen huita kohtaan :D niinku yks asia on ainakin varmaa mun tunteet ei oo mikään läppä nimittäin. Näköjään. Kinda pelottavan vahvaa.</p><p></p><p>Sitä mä en tiedä että mikä helvetin merkitys niillä yleensäkään on, mutta.... Totta ne on.</p><p></p><p>Ja siis kyllä niillä jokin merkitys on silleen että en mä vaa jotenki pysty uskoo silleenkään et kaikki ois ihan vaan semmost.... Sattumanvaraista ja turhaa. Kaikella on oltava merkitys. Ei tässä muuten oo järkeä vittuakaan :D honestly en tiiä enkä välitä, kaikki mitä tiedän on vaa se kuinka välitän tost ihmisestä ja kuinka se merkitsee mulle jotain sellasta mitä en ois voinu vielä vähän aikaa sitten uskoakaan.</p><p></p><p>Niinku iha miten vaan oikeesti. Whatever. At this point whatever, mut nää tunteet huita kohtaan todella on järkyttävän syviä.</p><p></p><p>Näköjään.</p><p></p><p>Sit tietysti on nää kaikki muutkin mut ne onkin jo ihan oma lukunsa. Ja jo yhdessä ihmisessä on enemmän kuin tarpeeks kelattavaa niin mietin vaan et mikä helvetti siinä on että oon rakastunut noihin muihinkin :D miks neki tapahtu :D i really don't know.</p><p></p><p>Oikeasti mitä enemmän mietim sitä oudommalta tuntuu joten ehkä nyt vaan.... Idk. Whatever.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109823, member: 34"] K it feels even weirder now. Um. Sure. Um. Okay. Niinku. Mitä heleä. I really don't understand. Siis. Mä en ymmärrä. En. Ymmärrä. Siis. Kyllä mä tiesin että mä oon todella rakastunu huihin. Kyllä mä oon tiennyt sen vaikka kuinka kauan että mun tunteet sitä kohtaan on voimakkaat. Mutta nyt kun mietin niin en mä tajunnut että se ihan näin voimakasta on? Tää tuntuu.... Jotenki synkältä. Ja katoin sitä paitsi jotain vanhoi videi mitä olin kattonu sillon ku tää oli viel uus juttu.. it was so cute. En ...... Kestä. En tiiä jotenki tää nyt yllätti mut ihan täysin että miten tää on sit kuitenkin näin iso juttu. Siis mä todella oon ihan törkeen rakastunu siihen? Ja siis... Vieläkin??????? Mitä saatanaa tämä on. Joskus sitä ei vaan tajua et mitä vittua tapahtuu oikeesti. Ja joo, kukaan ei voi vittu kieltää sitä mitä tunnen huita kohtaan :D niinku yks asia on ainakin varmaa mun tunteet ei oo mikään läppä nimittäin. Näköjään. Kinda pelottavan vahvaa. Sitä mä en tiedä että mikä helvetin merkitys niillä yleensäkään on, mutta.... Totta ne on. Ja siis kyllä niillä jokin merkitys on silleen että en mä vaa jotenki pysty uskoo silleenkään et kaikki ois ihan vaan semmost.... Sattumanvaraista ja turhaa. Kaikella on oltava merkitys. Ei tässä muuten oo järkeä vittuakaan :D honestly en tiiä enkä välitä, kaikki mitä tiedän on vaa se kuinka välitän tost ihmisestä ja kuinka se merkitsee mulle jotain sellasta mitä en ois voinu vielä vähän aikaa sitten uskoakaan. Niinku iha miten vaan oikeesti. Whatever. At this point whatever, mut nää tunteet huita kohtaan todella on järkyttävän syviä. Näköjään. Sit tietysti on nää kaikki muutkin mut ne onkin jo ihan oma lukunsa. Ja jo yhdessä ihmisessä on enemmän kuin tarpeeks kelattavaa niin mietin vaan et mikä helvetti siinä on että oon rakastunut noihin muihinkin :D miks neki tapahtu :D i really don't know. Oikeasti mitä enemmän mietim sitä oudommalta tuntuu joten ehkä nyt vaan.... Idk. Whatever. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja