Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109806" data-attributes="member: 34"><p>Ei hele kerroin tästä äitille paitsi en hirveästi sanoin vaan about että näin sairaan outoa ja todentuntuista unta ja et mul on vieläkin ihan vitun outo olo. Ja sit sanoin vaan etten osaa oikein selittää sitä :D nii sit se oli vaa sillee tyylii et ehkä sullakin on niitä samoja ku sillä yhdellä sukulaisella (se siis näki jotain lottonumeroita unissaan) ja siis joo :D ööm tarkottikse siis jotain et toiki ois joku enneuni.. joo, sure :D totta kai. Mäkin oon kyl nähny ainakin kaks unta jotka on käyny toteen aiemmin. Riippuen vähän siitä mikä lasketaan. Lottonumeroita en oo kyl viel kertaakaan tainnut nähdä :D mut niiku oikeasti mitä heleä. + Oon disgusted itteeni koska oon niin ylirakastunu huihin et tää alkaa olee jo naurettavaa:D</p><p></p><p>No joo siis mistä sitä tietää vaikka oliskin enneuni mutta.... Joo nii vissiin :D</p><p></p><p>Tosin oon mä ihan vitun uskomattomia juttuja kuullu muiltakin uniin liittyen ja ei varmaan ollu keksittyjä ainakaan ne kaikki. Joten........ Totuus on tarua ihmeellisempää 🤔 joskus unet oikeesti käy toteen tai tapahtuu jotain vastaavaa</p><p></p><p>+ Mulla on myös käyny ihan valveillakin sellasia tosi outoja "sattumia" että oon ennustanu jonkun tapahtuman. Mut voihan se oikeestikin olla puhdasta sattumaa mut niinku damn.... Fr.</p><p></p><p>No en tiiä sit näistä mut ainakin se on varmaa et jos kaikki on sattumaa nii on kyl aika VITUN outoi sattumia. Esim miten joku VOI nähä sattumalta vaa just oikeet lottonumerot unissa???? :D öhmmm. Noituutta 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109806, member: 34"] Ei hele kerroin tästä äitille paitsi en hirveästi sanoin vaan about että näin sairaan outoa ja todentuntuista unta ja et mul on vieläkin ihan vitun outo olo. Ja sit sanoin vaan etten osaa oikein selittää sitä :D nii sit se oli vaa sillee tyylii et ehkä sullakin on niitä samoja ku sillä yhdellä sukulaisella (se siis näki jotain lottonumeroita unissaan) ja siis joo :D ööm tarkottikse siis jotain et toiki ois joku enneuni.. joo, sure :D totta kai. Mäkin oon kyl nähny ainakin kaks unta jotka on käyny toteen aiemmin. Riippuen vähän siitä mikä lasketaan. Lottonumeroita en oo kyl viel kertaakaan tainnut nähdä :D mut niiku oikeasti mitä heleä. + Oon disgusted itteeni koska oon niin ylirakastunu huihin et tää alkaa olee jo naurettavaa:D No joo siis mistä sitä tietää vaikka oliskin enneuni mutta.... Joo nii vissiin :D Tosin oon mä ihan vitun uskomattomia juttuja kuullu muiltakin uniin liittyen ja ei varmaan ollu keksittyjä ainakaan ne kaikki. Joten........ Totuus on tarua ihmeellisempää 🤔 joskus unet oikeesti käy toteen tai tapahtuu jotain vastaavaa + Mulla on myös käyny ihan valveillakin sellasia tosi outoja "sattumia" että oon ennustanu jonkun tapahtuman. Mut voihan se oikeestikin olla puhdasta sattumaa mut niinku damn.... Fr. No en tiiä sit näistä mut ainakin se on varmaa et jos kaikki on sattumaa nii on kyl aika VITUN outoi sattumia. Esim miten joku VOI nähä sattumalta vaa just oikeet lottonumerot unissa???? :D öhmmm. Noituutta 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja