Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 109805" data-attributes="member: 34"><p>Oon totaalisen sekasin kaikesta.... Ja siis ihan super tyhmä mut huvittava juttu: äsken ku kuuntelin ton biisin uudelleen niin huomasin et tossa kohassa "cause id sleep forever if you leave/give up the world so you would see/that id rather have you in my dreams/than wake up without you" niin siin punasen viivan kohalla lukee hui :D basically. Toi i on kyl ei ihan siin punasen viivan kohalla mut kuitenkin. Joojoo haha ihan tyhmä juttu ofc mut se vaa osu heti mun silmään ja olin silleen lmao :D niinku noi kaks alinta rivii ni ne kirjaimet vaa osuu sellaseen kohtaan et mul osu ainaki silmä heti siihen :D lol. It's horrible. Aika jännä ""sattuma"" :D</p><p></p><p>Mut siis ihan sika epätodellinen olo kun kuuntelee tota biisii ja tulee ihan elävästi mieleen se ööööö oisko ollu 2015 sillon ku kuuntelin tota? Niinku don't fucking kill me like this :D aivan törkeetä xD</p><p></p><p>ja jokseenkin toi biisi sopii sen unen tunnelmaan liian hyvin?? Herranjumala niinku. Ah se oli niin täydellistä. En voi unohtaa miltä se tuntu olla sen kanssa fr. Todellisin uni niinku koskaan. Silti tuntuu et se tavallaan muistuu liian huonosti mieleen, koska ei se näin hereillä tunnu enää samalla tavalla todelta sinänsä. Tai niiku et tavallaan muistan sen tosi hyvin, mut silti liian huonosti 💔</p><p></p><p>Anyway. I fucking miss him. Tää on niiku basically helvettiä :D must tuntuu etten oo ikinä ollu niin onnellinen tai silleen samal taval onnellinen ku siin. Se oli niinku niin puhdasta ja aitoa sellast tietyl tapaa onnen tunnetta. Pystyn vieläkin ihan konkreettisesti tuntemaan sen ihmisen mun sylis. Mun kädet oli sen ympäril. Tunnen sen vieläkin ja se tuntuu niin repivältä ja riipivältä ja raastavalta.</p><p></p><p>Nojaa. Mun on pakko yrittää olla miettimättä sitä nyt niin paljon D: en pysty tähän. En vaa pysty.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 109805, member: 34"] Oon totaalisen sekasin kaikesta.... Ja siis ihan super tyhmä mut huvittava juttu: äsken ku kuuntelin ton biisin uudelleen niin huomasin et tossa kohassa "cause id sleep forever if you leave/give up the world so you would see/that id rather have you in my dreams/than wake up without you" niin siin punasen viivan kohalla lukee hui :D basically. Toi i on kyl ei ihan siin punasen viivan kohalla mut kuitenkin. Joojoo haha ihan tyhmä juttu ofc mut se vaa osu heti mun silmään ja olin silleen lmao :D niinku noi kaks alinta rivii ni ne kirjaimet vaa osuu sellaseen kohtaan et mul osu ainaki silmä heti siihen :D lol. It's horrible. Aika jännä ""sattuma"" :D Mut siis ihan sika epätodellinen olo kun kuuntelee tota biisii ja tulee ihan elävästi mieleen se ööööö oisko ollu 2015 sillon ku kuuntelin tota? Niinku don't fucking kill me like this :D aivan törkeetä xD ja jokseenkin toi biisi sopii sen unen tunnelmaan liian hyvin?? Herranjumala niinku. Ah se oli niin täydellistä. En voi unohtaa miltä se tuntu olla sen kanssa fr. Todellisin uni niinku koskaan. Silti tuntuu et se tavallaan muistuu liian huonosti mieleen, koska ei se näin hereillä tunnu enää samalla tavalla todelta sinänsä. Tai niiku et tavallaan muistan sen tosi hyvin, mut silti liian huonosti 💔 Anyway. I fucking miss him. Tää on niiku basically helvettiä :D must tuntuu etten oo ikinä ollu niin onnellinen tai silleen samal taval onnellinen ku siin. Se oli niinku niin puhdasta ja aitoa sellast tietyl tapaa onnen tunnetta. Pystyn vieläkin ihan konkreettisesti tuntemaan sen ihmisen mun sylis. Mun kädet oli sen ympäril. Tunnen sen vieläkin ja se tuntuu niin repivältä ja riipivältä ja raastavalta. Nojaa. Mun on pakko yrittää olla miettimättä sitä nyt niin paljon D: en pysty tähän. En vaa pysty. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miten unilla voi olla niin vahva vaikutus?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja