Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mistä tää johtuu kun seksi ja seksuaalisuus ahdistaa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6518" data-attributes="member: 34"><p>Niin ja siis en todellakaan ole suhteessa enkä koskaan ole ollutkaan, mutta jos olisin ahistais varmaa nykyistä enemmän. Ehkä. Mutta eipä sillä väliä, koska ahdistaa se nytkin, ihan joskus jopa pelkkä puhuminen seksistä ahdistaa. Esim. Kavereiden kanssa. Tai sitten pelkästään niiden tunteiden olemassaolo. Joskus kyllä ahistaa todella vähän, jos ollenkaan, että parempia kausia kyllä on myös.</p><p></p><p>Tavallaan silläkin tää olis helppo kuitata et no, se johtuu vaan siitä että mun seksuaalisten tunteiden kohteet on "vääriä" (ikäero jne), mutta kun ei se niinkään ole vaan vaikka tuntisin niitä tunteita omanikäistäni kohtaan niin se ahdistaa joka tapauksessa. Joten selvästi kyseessä on nyt joku häpeä tai joku ahistus vaan en käsitä mist se voi johtua oikeasti.</p><p></p><p>Mutta toisaalta tää foorumi on kyllä niin hiljainen että saakohan täält vastausta ees xd tai tietääköhä kukaa ees mitä tää voi olla.</p><p></p><p>Oon myös identifioitunu gray aceks jonkun aikaa mut en tiiä enää mikä oon, jotenki tunnen kovasti kuuluvani aseksuaaleihin, vaikka en ehkä teknisesti sitä olisikaan, mutta koen kuitenkin asiat osittain hyvin samalla tavalla kuin ne, joten... En voi sille mitään että samaistun hyvin paljon joskus aseksuaaleihin. En sitten tiedä olenko teknisesti allo, gray vai mikä mut juu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6518, member: 34"] Niin ja siis en todellakaan ole suhteessa enkä koskaan ole ollutkaan, mutta jos olisin ahistais varmaa nykyistä enemmän. Ehkä. Mutta eipä sillä väliä, koska ahdistaa se nytkin, ihan joskus jopa pelkkä puhuminen seksistä ahdistaa. Esim. Kavereiden kanssa. Tai sitten pelkästään niiden tunteiden olemassaolo. Joskus kyllä ahistaa todella vähän, jos ollenkaan, että parempia kausia kyllä on myös. Tavallaan silläkin tää olis helppo kuitata et no, se johtuu vaan siitä että mun seksuaalisten tunteiden kohteet on "vääriä" (ikäero jne), mutta kun ei se niinkään ole vaan vaikka tuntisin niitä tunteita omanikäistäni kohtaan niin se ahdistaa joka tapauksessa. Joten selvästi kyseessä on nyt joku häpeä tai joku ahistus vaan en käsitä mist se voi johtua oikeasti. Mutta toisaalta tää foorumi on kyllä niin hiljainen että saakohan täält vastausta ees xd tai tietääköhä kukaa ees mitä tää voi olla. Oon myös identifioitunu gray aceks jonkun aikaa mut en tiiä enää mikä oon, jotenki tunnen kovasti kuuluvani aseksuaaleihin, vaikka en ehkä teknisesti sitä olisikaan, mutta koen kuitenkin asiat osittain hyvin samalla tavalla kuin ne, joten... En voi sille mitään että samaistun hyvin paljon joskus aseksuaaleihin. En sitten tiedä olenko teknisesti allo, gray vai mikä mut juu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mistä tää johtuu kun seksi ja seksuaalisuus ahdistaa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja