Vastaa ja voita tykkäys! Minulta!
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 08:23 #1 Vastaa ja voita tykkäys! Minulta!
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 08:24 AP AP #2 Siis teillä* otsikkoon. En myöskään jaksa kantaa joulukalenteria kädessä matkaillessamme, koska kädessä pitää olla myös passi ja liput sun muut. Eikä mahdu myöskään kassiin. Huokaus..
Siis teillä* otsikkoon. En myöskään jaksa kantaa joulukalenteria kädessä matkaillessamme, koska kädessä pitää olla myös passi ja liput sun muut. Eikä mahdu myöskään kassiin. Huokaus..
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 20,637 Reaktioarvo 8,678 eilen klo 08:47 #3 Tein @Makkachin'lle kalenterin. Itse en juhli.
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 09:00 AP AP #4 Skeletor sanoi: Tein @Makkachin'lle kalenterin. Itse en juhli. Napsauta laajentaaksesi... Vastaa sitten että Ei Kalenteria ಠ_ಠ niin gallup saa enemmän vastauksia kuin yhden (1)!
Skeletor sanoi: Tein @Makkachin'lle kalenterin. Itse en juhli. Napsauta laajentaaksesi... Vastaa sitten että Ei Kalenteria ಠ_ಠ niin gallup saa enemmän vastauksia kuin yhden (1)!
Desvelada Kokenut Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 181 Reaktioarvo 159 eilen klo 09:12 #5 Mulla on Dumlekalenteri :)
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 09:15 AP AP #6 Desvelada sanoi: Mulla on Dumlekalenteri :) Napsauta laajentaaksesi... Nam, Dumle on namia. Meinaan aina kirjoittaa Dumble koska mulla lienee joku aivovamma.
Desvelada sanoi: Mulla on Dumlekalenteri :) Napsauta laajentaaksesi... Nam, Dumle on namia. Meinaan aina kirjoittaa Dumble koska mulla lienee joku aivovamma.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 20,637 Reaktioarvo 8,678 eilen klo 09:42 #7 fundeeraaja sanoi: Vastaa sitten että Ei Kalenteria ಠ_ಠ niin gallup saa enemmän vastauksia kuin yhden (1)! Napsauta laajentaaksesi... Älä hikeenny..
fundeeraaja sanoi: Vastaa sitten että Ei Kalenteria ಠ_ಠ niin gallup saa enemmän vastauksia kuin yhden (1)! Napsauta laajentaaksesi... Älä hikeenny..
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 10:42 AP AP #8 Skeletor sanoi: Älä hikeenny.. Napsauta laajentaaksesi... Mrrr
aviva Asiantuntija Liittynyt 17.12.2021 Viestejä 1,930 Reaktioarvo 936 eilen klo 15:39 #9 2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa.
2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa.
fundeeraaja Asiantuntija Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 493 Reaktioarvo 475 eilen klo 16:06 AP AP #10 aviva sanoi: 2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa. Napsauta laajentaaksesi... Törkeätä väärinkäyttöä! Se pitää avata vasta huomenna ಠ︵ಠ Mitä tarkoitat, avauksella väärinpäin?
aviva sanoi: 2kpl suklaakalentereita, oon avannut toisen kohta kokonaan ja sit alan avata toista takaperin kun en tajunnut tehdä niin ensimmäisen kanssa. Napsauta laajentaaksesi... Törkeätä väärinkäyttöä! Se pitää avata vasta huomenna ಠ︵ಠ Mitä tarkoitat, avauksella väärinpäin?
aviva Asiantuntija Liittynyt 17.12.2021 Viestejä 1,930 Reaktioarvo 936 eilen klo 17:08 #11 fundeeraaja sanoi: Törkeätä väärinkäyttöä! Se pitää avata vasta huomenna ಠ︵ಠ Mitä tarkoitat, avauksella väärinpäin? Napsauta laajentaaksesi... Tiedän montako päivää on jäljellä jos avaan luukut takaperin
fundeeraaja sanoi: Törkeätä väärinkäyttöä! Se pitää avata vasta huomenna ಠ︵ಠ Mitä tarkoitat, avauksella väärinpäin? Napsauta laajentaaksesi... Tiedän montako päivää on jäljellä jos avaan luukut takaperin
Hydrangea Asiantuntija Liittynyt 13.4.2023 Viestejä 479 Reaktioarvo 256 eilen klo 18:42 #12 En oo ehtinyt hankkia ja nyt en varmaan enää viitsi kun huomenna on jo joulukuu