Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks mun pitää olla semmonen etten kestä yhtään mitään
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 86744" data-attributes="member: 34"><p>Okei vittu kuinka paljon voi rakastaa (talking about hobi 🙃🙃)</p><p></p><p>Mut ei sillä......... Eipä se oo läheskään ainut......</p><p></p><p>Kill me, kill me now.</p><p></p><p>Huvittavaa että yritin taas olla sillee "well i'm not bi tho" vaikka oon bi ASF. ei nyt luulis olevan niin vaikee diilata sen kaa.</p><p></p><p>Mut se on entistä vaikeempaa varmaa siks ku jotkut on sillee "oon hetero vaikka oonki joskus ihastunu tyttöihi" tai sit sillee "oon lesbo vaikka oonki joskus ihastunu poikiin" ni häiritsee ihan vitusti vaikka tietenkin jokaisella on oikeus määritellä OMA seksuaalisuutensa. Mut jotenki toi vaikeuttaa mun tunteita koska tuntuu et ei munkaan sit pitäs sanoo olevani bi ku näköjään kuka tahansa melkee on bi jos ajattelee sen silleen et on ees kerran ihastunu toiseenkin sukupuoleen. Niin sit mul tulee vaa hirvee paine sanoa et oon.... Hetero? Vaikka se ei todellakaan oo niin mut sit alan ylianalysoimaan koska emmä tiiä. En osaa erottaa mikä on ihastumista ja mikä ei vaikka tiiän et nää mun jutut on ihastumisia. Tai no itse asiassa en tiedä koska se on niin erilaista kun muilla ja niitä on niin paljon et alan ylianalysoimaan sitäkin et onks ne kaikki muka ihastumisia vai jotain muuta. Mut uskon et oon silti bi asf mut en vaan tykkää tästä enkä vittu jaksa. Olis kiva jos asiat vois olla yksinkertaisia ja jos vois vittu olla normaali. Mut ei tietenkään. Sehän ois jo liikaa vaadittu et ois normaali.</p><p></p><p>Yeah shut the fuck up idc anymore</p><p></p><p>Kiva ku täst biisist tuli taas mieleen se yks.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 86744, member: 34"] Okei vittu kuinka paljon voi rakastaa (talking about hobi 🙃🙃) Mut ei sillä......... Eipä se oo läheskään ainut...... Kill me, kill me now. Huvittavaa että yritin taas olla sillee "well i'm not bi tho" vaikka oon bi ASF. ei nyt luulis olevan niin vaikee diilata sen kaa. Mut se on entistä vaikeempaa varmaa siks ku jotkut on sillee "oon hetero vaikka oonki joskus ihastunu tyttöihi" tai sit sillee "oon lesbo vaikka oonki joskus ihastunu poikiin" ni häiritsee ihan vitusti vaikka tietenkin jokaisella on oikeus määritellä OMA seksuaalisuutensa. Mut jotenki toi vaikeuttaa mun tunteita koska tuntuu et ei munkaan sit pitäs sanoo olevani bi ku näköjään kuka tahansa melkee on bi jos ajattelee sen silleen et on ees kerran ihastunu toiseenkin sukupuoleen. Niin sit mul tulee vaa hirvee paine sanoa et oon.... Hetero? Vaikka se ei todellakaan oo niin mut sit alan ylianalysoimaan koska emmä tiiä. En osaa erottaa mikä on ihastumista ja mikä ei vaikka tiiän et nää mun jutut on ihastumisia. Tai no itse asiassa en tiedä koska se on niin erilaista kun muilla ja niitä on niin paljon et alan ylianalysoimaan sitäkin et onks ne kaikki muka ihastumisia vai jotain muuta. Mut uskon et oon silti bi asf mut en vaan tykkää tästä enkä vittu jaksa. Olis kiva jos asiat vois olla yksinkertaisia ja jos vois vittu olla normaali. Mut ei tietenkään. Sehän ois jo liikaa vaadittu et ois normaali. Yeah shut the fuck up idc anymore Kiva ku täst biisist tuli taas mieleen se yks. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks mun pitää olla semmonen etten kestä yhtään mitään
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja