Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks mun pitää olla semmonen etten kestä yhtään mitään
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 86743" data-attributes="member: 34"><p>AAAAAAAAAA mitä vittua tapahtu taas</p><p></p><p>Kuuntelin äsken were not gonna take it ja rakastan sitä biisiä niin paljon lmao</p><p></p><p>Were not gonna take it anymoreeeeeeee 😌🎶</p><p></p><p>Mut se ei siis ollu se mitä meinasin vaan öhhh niin paljon asioita nyt taas mitkä shokeeraa okok. Idk </p><p></p><p>Ei vittu oikeesti. Siis ensinnäkin youtuben suositukset 😩😩😩😩</p><p></p><p>Siis se oikeesti ehotti mulle easy street + viel tää:</p><p>[MEDIA=youtube]Zq89pRZqhk0[/MEDIA]</p><p></p><p>Siis kaiken tän jälkeen mitä oon jo joutunu kestämään :D</p><p></p><p>Siitä asti ku heräsin oon joutunut kestää jo niin vitusti kaikkee. Ei jaksa enää. Heräsin vasta vähän aikaa sitten (nyt illalla) ja oon jo ihan loppu elämään kiitos vain.</p><p></p><p>Ensinnäkin näin unta ainakin timpasta ja hessusta ja sonnysta, en oo varma oliko siinä myös Aleksi ja hobi ja muitakin mutta noi kolme oli varmasti. Se oli karseeta and i guess i wanna die. Mut ainakin ajattelin aleksii heti herättyäni (oli se sit unessa tai ei mut ainakin mä ajattelin sitä ku heräsin) et joo mistä vitusta seki tuli yhtäkkiä mun ajatuksiin. Ja nyt kuuntelen sen soittolistaa viel. Mut siis se oli karseeta koska se tuntu jotenki niin vahvasti tai ku en oo nyt ihan hirveesti sitä ajatellu pitkään aikaan ni nyt sit yhtäkkiä tuntee vitusti tunteita sitä kohtaan tai jotain. Et vittu joo?????? Ja mitäs muuta häiritsevää siinä oli, ei kai sen kummempaa.</p><p></p><p>Mut alkaa pikkuhiljaa hermo menee,, sitä paitsi aattelen tosiaa dahyunii myös ihan liikaa. Pää on niin vitun sekasin ku olla ja voi. Kaikkii saatanan idiootteja sitä ajatteleekin päivästä toiseen vittu.</p><p></p><p>Emt mitä vittua nyt taas.</p><p></p><p>Great. Well isnt this just fucking perfect.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 86743, member: 34"] AAAAAAAAAA mitä vittua tapahtu taas Kuuntelin äsken were not gonna take it ja rakastan sitä biisiä niin paljon lmao Were not gonna take it anymoreeeeeeee 😌🎶 Mut se ei siis ollu se mitä meinasin vaan öhhh niin paljon asioita nyt taas mitkä shokeeraa okok. Idk Ei vittu oikeesti. Siis ensinnäkin youtuben suositukset 😩😩😩😩 Siis se oikeesti ehotti mulle easy street + viel tää: [MEDIA=youtube]Zq89pRZqhk0[/MEDIA] Siis kaiken tän jälkeen mitä oon jo joutunu kestämään :D Siitä asti ku heräsin oon joutunut kestää jo niin vitusti kaikkee. Ei jaksa enää. Heräsin vasta vähän aikaa sitten (nyt illalla) ja oon jo ihan loppu elämään kiitos vain. Ensinnäkin näin unta ainakin timpasta ja hessusta ja sonnysta, en oo varma oliko siinä myös Aleksi ja hobi ja muitakin mutta noi kolme oli varmasti. Se oli karseeta and i guess i wanna die. Mut ainakin ajattelin aleksii heti herättyäni (oli se sit unessa tai ei mut ainakin mä ajattelin sitä ku heräsin) et joo mistä vitusta seki tuli yhtäkkiä mun ajatuksiin. Ja nyt kuuntelen sen soittolistaa viel. Mut siis se oli karseeta koska se tuntu jotenki niin vahvasti tai ku en oo nyt ihan hirveesti sitä ajatellu pitkään aikaan ni nyt sit yhtäkkiä tuntee vitusti tunteita sitä kohtaan tai jotain. Et vittu joo?????? Ja mitäs muuta häiritsevää siinä oli, ei kai sen kummempaa. Mut alkaa pikkuhiljaa hermo menee,, sitä paitsi aattelen tosiaa dahyunii myös ihan liikaa. Pää on niin vitun sekasin ku olla ja voi. Kaikkii saatanan idiootteja sitä ajatteleekin päivästä toiseen vittu. Emt mitä vittua nyt taas. Great. Well isnt this just fucking perfect. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Miks mun pitää olla semmonen etten kestä yhtään mitään
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja