Ei saatanaa
Nyt on todella pahat setit villun + daven suhteen oh my god
Thanks????????? Huoh itse saatanat 😫
GEEZ oikeesti tää mun type. Tommoset on mun weakness ei helvetti nyt
God DAMN. Ja jooooooooooo tosiaan Alivuokralainen on näköjään tullu youtubeen myös joten VOI VITTU :D vitu sankarit oikeesti nuokin
Eih helvetti i'm just wondering miten IHMEESSÄ mä alunperin vaivuin näihin psykooseihin i mean VITTU se oli kyllä hurjaa aikaa sillon ku nää villu ja timppa keissitki alkoi, huoh ei ihme että oon vieläkin sekasin. Mut en vaa ymmärrä et miten helvetissä mä niin lujaa vaivuin psykooseihi. Huoh ilmeisesti on vaa nii vitun soft spot tommosille (tommosille, eli viiskymppisille miehille). Hot asf.
AAAAAA 🆘
Tää on muute mun theme song, en oo aikasemmin hirveesti kuunnellu tätä (toki jotenkuten biisin tiesin ainakin Britneyn version) mut nyt tuli kuunneltua sanoja lmaooooooo aion soittaa tän seuraavan kerran jos jollain on jotai urputtamista (no en ehkä mutta silleen kyl vitu bängeri ONH):
ahahaha
EVERYBODYS TALKING ALL THIS STUFF ABOUT ME, WHY CAN'T THEY JUST LET ME LIVE 😌
Interesting
Mut joo miks on näin paljon tunteita TIETTYJÄ IHMISIÄ KOHTAAN aaaaaaaaaaaaaaa hiton sankarit taas
Ja hobiki sai mut sekoomaan jo pelkästään siitä että näin youtuben jonku suosituksen thumbnailin ja siin vaihees olin ihan et viiiiittuuuuuuuu