Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miks dysforian pitää olla olemassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 32609" data-attributes="member: 34"><p>Hmm, tarkoittaakohan tämä että tää on oikeasti dysforiaa eikä seksismin aiheuttamaa vitutusta naiseutta kohtaan: silloin kun oon nainen ni oon ylpeä siitä enkä koe huonoa oloa siitä mutta sillon ku oon enby ni koen huonoa oloa ja tuntuu pahalta ajatella olevansa nainen. Luulisi että jos tuo aiheutuisi pelkästään seksismistä niin se ei olisi tuollaista vaihtelevaa vai emmä tiiä? Ärsyttävää kun koko ajan mietin että "sä koet mielipahaa vaan siks että et halua muiden ajattelevan sua naisena koska sovinistit" huoh. I doubt that. Jotenki ei luulis kyseessä olevan se mutta en tiiä sit. Ja vaikka oliski ni eipä tuo ole vakavaa siltikään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 32609, member: 34"] Hmm, tarkoittaakohan tämä että tää on oikeasti dysforiaa eikä seksismin aiheuttamaa vitutusta naiseutta kohtaan: silloin kun oon nainen ni oon ylpeä siitä enkä koe huonoa oloa siitä mutta sillon ku oon enby ni koen huonoa oloa ja tuntuu pahalta ajatella olevansa nainen. Luulisi että jos tuo aiheutuisi pelkästään seksismistä niin se ei olisi tuollaista vaihtelevaa vai emmä tiiä? Ärsyttävää kun koko ajan mietin että "sä koet mielipahaa vaan siks että et halua muiden ajattelevan sua naisena koska sovinistit" huoh. I doubt that. Jotenki ei luulis kyseessä olevan se mutta en tiiä sit. Ja vaikka oliski ni eipä tuo ole vakavaa siltikään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Miks dysforian pitää olla olemassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja