qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Oikeasti, mulla on vielä mielestäni lievää dysforiaa mutta tää on silti joskus raskasta. Enkä ees puhu kehodysforiasta omalla kohalla. Oon tällä hetkellä näemmä enby-vaiheessa eikä mulla tuu edes mun rinnoista dysforiaa (siis niistä itsessään) mutta enemmänkin sanasta rinnat (koska se yhdistetään naisiin) tai siitä että mut oletetaan naiseks niiden takia. Ei siis suoraan kehosta mitenkään, mutta onko se sitten sitä sosiaalista dysforiaa vai mitä :D Myös menkat aiheuttaa dysforiaa näköjään. Myös semi raskasta se, että shiftaan niin nopeasti naisesta enbyks ja takasin, esim viime päivien aikana oon shiftannu mont kertaa edestakas, huoh. Kaikista paskinta on ilkeet ihmiset. Mä en oikeesti jaksa ihmisiä jotka pitää tätä jonain vitsinä. Ei mua haittaa ollenkaan jos joku ei ymmärrä, mua haittaa vaan ja ainoastaan jos joku on ilkee siitä. Ymmärtämättömyys on täysin okei. Mut tahallinen ilkeys sattuu. Oli ne sit nettikommenttei tai irl-kommenttei. Ne saa mut kokemaa entistä enemmän että keksin koko jutun päästäni, kun todellisuudes en nyt oikeen usko että oisin voinu feikata sitä näin kauan. Jos oon jostai viime syksystä asti miettiny tätä asiaa ni eiköhä se oo totta. Ja siis ennen sitäkin jo, basically aina must on tuntunu vähän tältä mutta en oo vaan tajunnu sitä. Toisaalta en muista kokeneeni lapsena dysforiaa ellei sittek hämmennyksen ja epätodellisuuden tunnetta lasketa sellaseks. Huoh. Vittumaista on että osa tästä ahistuksesta menis pois jos ihmiset vaan osais käyttäytyä muita kohtaan kivasti. Mut kaikki ei tuu koskaan hyväksymää. Aina on olemassa kusipäitä jotka vihaa mua minkä lie asian takia. Oli se sitten genderfluidius tai mikä tahansa muu. Mussa on paljon asioita jonka takia mua vihataan. Ylipainokin on varmasti sellanen asia. Jotenki se täytyy vaan kestää. Jos ois parempi itsetunto ni kestäis paremmin,,,,
Mutjoo. Sucks. Haluisin jonku korun tms nb-väreissä tai genderfluid-lipun väreissä (ja bi-väreissä, seki ois iha cool) että voisin tulla ylpeemmäks omasta itestäni käyttämällä sitä (en tiedä auttaisko se oikeesti mut ehkä?).... Tai sit se vaa pahentais koska oisin ahistunu ku ihmiset kyselis (ainakin vanhemmat?) Että mitä tää meinaa ja miks ostit tän. Emt tai sit ne ei ees tajuis mitä se tarkottaa, who knows. huhhei mul on nii mont asiaa mistä puhua seksuaaliterapeutin kaa ku sinne asti pääsen :DDDDD todennäköisesti mua hävettää edes sille puhua näistä mut kyl mä pystyn siihen..... Varmasti D: on vaa jotenki tänää näköjään bad confidence day tai jotai ku ahistaa niiiiiin vittuna
Mutjoo. Sucks. Haluisin jonku korun tms nb-väreissä tai genderfluid-lipun väreissä (ja bi-väreissä, seki ois iha cool) että voisin tulla ylpeemmäks omasta itestäni käyttämällä sitä (en tiedä auttaisko se oikeesti mut ehkä?).... Tai sit se vaa pahentais koska oisin ahistunu ku ihmiset kyselis (ainakin vanhemmat?) Että mitä tää meinaa ja miks ostit tän. Emt tai sit ne ei ees tajuis mitä se tarkottaa, who knows. huhhei mul on nii mont asiaa mistä puhua seksuaaliterapeutin kaa ku sinne asti pääsen :DDDDD todennäköisesti mua hävettää edes sille puhua näistä mut kyl mä pystyn siihen..... Varmasti D: on vaa jotenki tänää näköjään bad confidence day tai jotai ku ahistaa niiiiiin vittuna