Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Latasin tänään snäpin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="redneck276" data-source="post: 126012" data-attributes="member: 10"><p>Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä?</p><p></p><p>Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete.</p><p></p><p>Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="redneck276, post: 126012, member: 10"] Tästä en tiennytkään. Ei kun ymmärsinkö nyt oikein että jos olet snap chatin käyttäjä ja joku joka on puhelimesi yhteystiedoissa tekee snapin niin saatkin tietää siitä? Ei kun siis, ehdottaako se snap chat sitä uutta käyttäjää, mutta et voi millään todentaa että se on sinun kaverisi? Jos vaikka jollain on kaveri nimeltä Pete ja näet snap chatin ehdotuksissa jonkun Peten niin voiko sitä jollain tapaa tietää juuri sinun omaksi kaveriksi nimeltä Pete. Olen varmaan ihan hakoteillä. Kerran tein kokeillakseni jonkun snap käyttäjän enkä ikinä jaksanut sitä käyttää kun en siitä sovelluksesta kaikkea ymmärrä. Eikä kukaan tuttu ainakaan kaveriksi ole pyytänyt enkä ole edes ketään tuttua nähnyt ehdotuksissa (jos voisi tunnistaa). Mutta eihän mulla ole siinä puhelimessa ainuttakaan yhteystietoa muistissa. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Latasin tänään snäpin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja