Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Demi
Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Tumppetus" data-source="post: 2063" data-attributes="member: 64"><p>En mä osaa tänne mitään noin hienosti laittaa, mutta kopioimalla sitten. Tämä viesti on jäänyt mieleen. </p><p></p><p>Vuonna 2013 keskustelussa "mitä hassuja juttuja luulitte pienenä?" (koko keskustelu on muuten ihan mahtava) Donna8 kirjoitti näin:</p><p></p><p>"Luulin, että pakastemansikka on joku oma ruma lajikkeensa. Kun ei ne muistuta silleen sellasta mansikkaa, mitä torilta voi ostaa, vaan on sellasia vaatimattoman näkösiä möykkyjä vaan D: Olin ihan satavarma, että ne on jo poimiessa sen näkösiä, ja että ne rumat vaan menee suoraan pakastukseen, kun taas niitä nättien lajikkeiden edustajia myydään kaupoissa ja torilla tuoreena. </p><p></p><p>Tää kupla puhkes, kun yks kesä laitettiin pakkaseen itsepoimittuja, nättejä yksilöitä. Järkytys oli suuri, kun niitä sitten myöhemmin sulatin ja tajusin, että kauniistakin tuoreesta mansikasta tulee pakastaessa sellainen ruma pakastemansikkaparka D:::</p><p></p><p>Ja olin tosiaan lukiossa, kun tämän havainnon tein."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tumppetus, post: 2063, member: 64"] En mä osaa tänne mitään noin hienosti laittaa, mutta kopioimalla sitten. Tämä viesti on jäänyt mieleen. Vuonna 2013 keskustelussa "mitä hassuja juttuja luulitte pienenä?" (koko keskustelu on muuten ihan mahtava) Donna8 kirjoitti näin: "Luulin, että pakastemansikka on joku oma ruma lajikkeensa. Kun ei ne muistuta silleen sellasta mansikkaa, mitä torilta voi ostaa, vaan on sellasia vaatimattoman näkösiä möykkyjä vaan D: Olin ihan satavarma, että ne on jo poimiessa sen näkösiä, ja että ne rumat vaan menee suoraan pakastukseen, kun taas niitä nättien lajikkeiden edustajia myydään kaupoissa ja torilla tuoreena. Tää kupla puhkes, kun yks kesä laitettiin pakkaseen itsepoimittuja, nättejä yksilöitä. Järkytys oli suuri, kun niitä sitten myöhemmin sulatin ja tajusin, että kauniistakin tuoreesta mansikasta tulee pakastaessa sellainen ruma pakastemansikkaparka D::: Ja olin tosiaan lukiossa, kun tämän havainnon tein." [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Demi
Laitetaanko tänne kohta edesmenneen Demin aarteet talteen?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja