Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kotikiusaaminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 122293" data-attributes="member: 56"><p>Sisarukseni tykkää huomautella kuinka teen milloin minkäkin asian väärin ja miten epäterveellisesti syön ja miten paljon se syö kasviksia. Totesipa muuten joskus että mulla on varmaan vanhempana diabetes kun syön sokeria näin paljon. Ja olen siis alipainoinen ja tällähetkellä terkkari seuraa ettei paino tipu liikaa...</p><p></p><p>Oon myös kuullu et pesen kasvot väärin ja joskus kun menin suihkuun ja laitoin oven lukkoon se tuli huutamaan ja tuli sisälle silti (kylppärin lukon saa keittiöveitsellä auki ulkopuolelta) vaikka sanoin ettei mene kauaa ja haluan käydä yksin.</p><p></p><p>Ja oon kuullu siltä ja isältä miten huono koiranomistaja olen kun lenkille lähtö kestää ja joo mulla on muutenki syyllinen olo siitä et jooh eipä nää nyt isoja oo mut joo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 122293, member: 56"] Sisarukseni tykkää huomautella kuinka teen milloin minkäkin asian väärin ja miten epäterveellisesti syön ja miten paljon se syö kasviksia. Totesipa muuten joskus että mulla on varmaan vanhempana diabetes kun syön sokeria näin paljon. Ja olen siis alipainoinen ja tällähetkellä terkkari seuraa ettei paino tipu liikaa... Oon myös kuullu et pesen kasvot väärin ja joskus kun menin suihkuun ja laitoin oven lukkoon se tuli huutamaan ja tuli sisälle silti (kylppärin lukon saa keittiöveitsellä auki ulkopuolelta) vaikka sanoin ettei mene kauaa ja haluan käydä yksin. Ja oon kuullu siltä ja isältä miten huono koiranomistaja olen kun lenkille lähtö kestää ja joo mulla on muutenki syyllinen olo siitä et jooh eipä nää nyt isoja oo mut joo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kotikiusaaminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja