Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kiusallista tehdä ulkomaalaisten kanssa kursseja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="imperfekti" data-source="post: 98596" data-attributes="member: 62"><p>Varmaan riippuu millä alalla opiskelee. Joillain aloilla kurssit pidetään useimmiten englanniksi (tai ammattikorkeakouluista en tiedä, mutta yliopistossa ainakin). Jos opiskelee jotain kieltä, niin ne kurssit on sillä opiskeltavalla kielellä. Mulla oli italian alkeiskurssi suomeksi ja sitten opettaja vaihtoi kokonaan italiaan.</p><p></p><p>Ja siis toi on kyllä hirveetä kun ei saa mitään sanottua. Italian tunneilta tuttua, että joku sanoo jotain italiaksi eikä mulla oo mitään hajua mistä on kyse tai miten vastaan. En tiedä onko se pahempi kuin se että selittää jotain mutta kukaan ei ymmärrä.</p><p></p><p>Englantia oon joutunut käyttämään lähinnä vaan muiden kielten alkeiskursseilla, joilla joko osa muista opiskelijoista tai opettaja ei ole suomenkielisiä. Siellä voi onneksi puhua sit sitä opiskeltavaa kieltä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imperfekti, post: 98596, member: 62"] Varmaan riippuu millä alalla opiskelee. Joillain aloilla kurssit pidetään useimmiten englanniksi (tai ammattikorkeakouluista en tiedä, mutta yliopistossa ainakin). Jos opiskelee jotain kieltä, niin ne kurssit on sillä opiskeltavalla kielellä. Mulla oli italian alkeiskurssi suomeksi ja sitten opettaja vaihtoi kokonaan italiaan. Ja siis toi on kyllä hirveetä kun ei saa mitään sanottua. Italian tunneilta tuttua, että joku sanoo jotain italiaksi eikä mulla oo mitään hajua mistä on kyse tai miten vastaan. En tiedä onko se pahempi kuin se että selittää jotain mutta kukaan ei ymmärrä. Englantia oon joutunut käyttämään lähinnä vaan muiden kielten alkeiskursseilla, joilla joko osa muista opiskelijoista tai opettaja ei ole suomenkielisiä. Siellä voi onneksi puhua sit sitä opiskeltavaa kieltä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kiusallista tehdä ulkomaalaisten kanssa kursseja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja