Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Juu kunpa en olis koskaan syntynytkään, paska olo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9573" data-attributes="member: 34"><p><em>Juu minkä takia nykyään oon obsessed with gender. En ollu kai ennen. Uskon et se johtuu siit ku oon alkanu yliajattelemaan asioita lgbt-paskan takia. Sori, mut mun on pakko nyt vähän vittuilla siihen suuntaan, vaikka nimenomaan itekin kuulun lgbt-yhteisöön. Mua vaan vituttaa suunnattomasti se että todennäköisesti sen takia oon alkanu obsessoimaan sukupuolesta ja todennäköisesti oon sitte kuitenkin iha vaa cis muija (joskin maskuliininen sellainen, kai, ainakin osittain) mutta oon alkanu vaan yliajattelemaan koska lgbt-jutskat. Kiva. Kiitti siitä. Oon nyt viime syksystä asti ahdistunu loputtomasti tästä asiasta ja sahannu edestakas. Mikähän sen oikeesti laukas sillo syksyllä? Varmaan just katoin youtubesta jotain nonbinary-paskaa. Jihuu. Tai uskon et se alko siitä epävarmuudesta ehkä et miten voin olla nainen mut ihan surkee nainen ku oon masc. Sit aloin varmaan miettiä et en mä sit oo nainen ollenkaan. Sit uskon et siin oli kans sitä et aloin tuntea naiseuden vastenmielisenä muutenki, just siks ku en oo tarpeeks feminiininen eli en oo tarpeeks hyvä ja toisaalta koska mulle tuli itelleki sellanen olo että naiseus on jotenkin noloa ja huonoa. Hmm hmm hmm. Miten tää voi vaihdella näin? Haluun vaan vittu yksinkertasen sukupuolikokemuksen, mä en JAKSA kertakaikkiaan mitään vitun sahaamista edestakas. Miksen mä voi pysyä siinä että oon muija, miks mun pitää liukua edestakas sinne tänne tonne ja aaaaaa aaaaa aaaaaa mut ei mul oo silloinkaan aina hyvä olo ku tunnen itteni naiseks koska sekin on kaikki ihan paskaa ja vittu. Vihaan olla nainen ja vihaan etten saa olla normaali ihminen sen takia, mut nähdään aina vaan sukupuolen kautta. Voi vitun vittu itken. En mä vaa jaksa. Tarviin apua ku mul on selkeesti niin huono olo ettei tästä tuu hevonvittuakaan.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9573, member: 34"] [I]Juu minkä takia nykyään oon obsessed with gender. En ollu kai ennen. Uskon et se johtuu siit ku oon alkanu yliajattelemaan asioita lgbt-paskan takia. Sori, mut mun on pakko nyt vähän vittuilla siihen suuntaan, vaikka nimenomaan itekin kuulun lgbt-yhteisöön. Mua vaan vituttaa suunnattomasti se että todennäköisesti sen takia oon alkanu obsessoimaan sukupuolesta ja todennäköisesti oon sitte kuitenkin iha vaa cis muija (joskin maskuliininen sellainen, kai, ainakin osittain) mutta oon alkanu vaan yliajattelemaan koska lgbt-jutskat. Kiva. Kiitti siitä. Oon nyt viime syksystä asti ahdistunu loputtomasti tästä asiasta ja sahannu edestakas. Mikähän sen oikeesti laukas sillo syksyllä? Varmaan just katoin youtubesta jotain nonbinary-paskaa. Jihuu. Tai uskon et se alko siitä epävarmuudesta ehkä et miten voin olla nainen mut ihan surkee nainen ku oon masc. Sit aloin varmaan miettiä et en mä sit oo nainen ollenkaan. Sit uskon et siin oli kans sitä et aloin tuntea naiseuden vastenmielisenä muutenki, just siks ku en oo tarpeeks feminiininen eli en oo tarpeeks hyvä ja toisaalta koska mulle tuli itelleki sellanen olo että naiseus on jotenkin noloa ja huonoa. Hmm hmm hmm. Miten tää voi vaihdella näin? Haluun vaan vittu yksinkertasen sukupuolikokemuksen, mä en JAKSA kertakaikkiaan mitään vitun sahaamista edestakas. Miksen mä voi pysyä siinä että oon muija, miks mun pitää liukua edestakas sinne tänne tonne ja aaaaaa aaaaa aaaaaa mut ei mul oo silloinkaan aina hyvä olo ku tunnen itteni naiseks koska sekin on kaikki ihan paskaa ja vittu. Vihaan olla nainen ja vihaan etten saa olla normaali ihminen sen takia, mut nähdään aina vaan sukupuolen kautta. Voi vitun vittu itken. En mä vaa jaksa. Tarviin apua ku mul on selkeesti niin huono olo ettei tästä tuu hevonvittuakaan.[/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Juu kunpa en olis koskaan syntynytkään, paska olo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja