Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu Gallup 🎄
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 196025" data-attributes="member: 16"><p>🎄 Minusta joulun värejä ovat…</p><p>-Punainen, tummansininen, vihreä ja valkoinen</p><p>🎄 Minusta paras jouluruoka on…</p><p>-Joulukinkku</p><p>🎄 Minusta paras joululeivonnainen on…</p><p>-Joulutorttu varmaan, en oikein osaa päättää xD</p><p>🎄 Minun mielestäni kaunein joulukukka on…</p><p>-Joulutähti</p><p>🎄 Jouluna minä pukeudun mieluiten…</p><p>-Johonkin lämpimään</p><p>🎄 Minulle tärkeä joulukoriste on…</p><p>-Ei oikeastaan ole sellaista</p><p>🎄 Paras saamani joululahja on…</p><p>-Harry Potter ja viisasten kivi-kirja</p><p>🎁 Onnistunein antamani joululahja on…</p><p>-Oon antanu elämässäni nyt kahdesti joululahjan, ja vaikka viimevuotinen ei ollu huono nii uskon et tämänkertanen on vielä parempi xD Tein poikaystävälle viltin ja laitoin karkkirasian siihen mukaan </p><p>🎁 Kun olin lapsi, haimme kuusen yleensä…</p><p>-Meijän suvulla on metsiä ja tosi usein mennään iskän mukaan rämpimään sinne ja etsimään kuusta :D</p><p>🎁 Joulupuuro maistuu parhaalta, kun…</p><p>-Siinä on sokeria ja sekametelisoppaa</p><p>🎁 Minusta paras jouluinen juoma on…</p><p>-Glögi!</p><p>🎁 Minusta jouluaikaan kuuluva hedelmä on…</p><p>-Omena</p><p>🎁 Minun joulukuuseeni on ripustettu yleensä…</p><p>-Kaikenmaailman koristeita, mutta ainaski erilaisia koristenauhoja, palloja ja joitaki ite tehtyjä koristeita sun muita</p><p>🎁 Minusta oikea joulun tuoksu syntyy…</p><p>-Leivonnaisista</p><p>🎁 Minulle joulu merkitsee…</p><p>-Parasta aikaa vuodessa <3</p><p>🍫 Jos syön jouluna liikaa, oloani helpottaa…</p><p>-Makoilu ja veden juominen</p><p>🍫 Jos kirjoittaisin kirjeen joulupukille, toivoisin…</p><p>-Rahaa 🥲 Ja erilaisia tarpeellisia tavaroita mitä tarvii omaan kotiin</p><p>🍫 Minun joulupöydässäni pitää olla ainakin…</p><p>-Riisipuuroo, torttuja, pipareita, joulukinkkuu, (suklaa)karkkeja, limsaa, glögiä</p><p>🍫 Tämän joululaulun tai virren minä haluan kuulla…</p><p>-Kolmen kuninkaan marssi, Taivas sylissäni, Konsta Jylhän joululaulu, Hoosianna Daavidin poika, Gabrielin viesti, ööää niitä on loputtomiin</p><p>⛄ Tämä joulukalenteri on jäänyt minun mieleeni…</p><p>-No en nyt keksi kun meillä on monta vuotta tehty nii että on kaikille yhteinen itse tehty kalenteri mikä on varmaan paras keksintö ikinä, mutta yksi vuosi alakoulussa kävi niin että mulla oliki itellä vahingossa kolme kappaletta omia joulukalentereita ja sekös vasta oliki siistiä :D</p><p>⛄ Kun olin lapsi, niin minusta oli jouluna tärkeää…</p><p>-Laulaa joululauluja</p><p>⛄ Tänä jouluna minä aion…</p><p>-Nukkuu xD</p><p>❄ Minulle tärkeitä joulunajan perinteitä ovat…</p><p>-Yhdessä lahjojen avaaminen</p><p>❄ Minusta joulun tunnelman luovat…</p><p>-Kynttilät ja tunnelmavalaistus, joululaulut yms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 196025, member: 16"] 🎄 Minusta joulun värejä ovat… -Punainen, tummansininen, vihreä ja valkoinen 🎄 Minusta paras jouluruoka on… -Joulukinkku 🎄 Minusta paras joululeivonnainen on… -Joulutorttu varmaan, en oikein osaa päättää xD 🎄 Minun mielestäni kaunein joulukukka on… -Joulutähti 🎄 Jouluna minä pukeudun mieluiten… -Johonkin lämpimään 🎄 Minulle tärkeä joulukoriste on… -Ei oikeastaan ole sellaista 🎄 Paras saamani joululahja on… -Harry Potter ja viisasten kivi-kirja 🎁 Onnistunein antamani joululahja on… -Oon antanu elämässäni nyt kahdesti joululahjan, ja vaikka viimevuotinen ei ollu huono nii uskon et tämänkertanen on vielä parempi xD Tein poikaystävälle viltin ja laitoin karkkirasian siihen mukaan 🎁 Kun olin lapsi, haimme kuusen yleensä… -Meijän suvulla on metsiä ja tosi usein mennään iskän mukaan rämpimään sinne ja etsimään kuusta :D 🎁 Joulupuuro maistuu parhaalta, kun… -Siinä on sokeria ja sekametelisoppaa 🎁 Minusta paras jouluinen juoma on… -Glögi! 🎁 Minusta jouluaikaan kuuluva hedelmä on… -Omena 🎁 Minun joulukuuseeni on ripustettu yleensä… -Kaikenmaailman koristeita, mutta ainaski erilaisia koristenauhoja, palloja ja joitaki ite tehtyjä koristeita sun muita 🎁 Minusta oikea joulun tuoksu syntyy… -Leivonnaisista 🎁 Minulle joulu merkitsee… -Parasta aikaa vuodessa <3 🍫 Jos syön jouluna liikaa, oloani helpottaa… -Makoilu ja veden juominen 🍫 Jos kirjoittaisin kirjeen joulupukille, toivoisin… -Rahaa 🥲 Ja erilaisia tarpeellisia tavaroita mitä tarvii omaan kotiin 🍫 Minun joulupöydässäni pitää olla ainakin… -Riisipuuroo, torttuja, pipareita, joulukinkkuu, (suklaa)karkkeja, limsaa, glögiä 🍫 Tämän joululaulun tai virren minä haluan kuulla… -Kolmen kuninkaan marssi, Taivas sylissäni, Konsta Jylhän joululaulu, Hoosianna Daavidin poika, Gabrielin viesti, ööää niitä on loputtomiin ⛄ Tämä joulukalenteri on jäänyt minun mieleeni… -No en nyt keksi kun meillä on monta vuotta tehty nii että on kaikille yhteinen itse tehty kalenteri mikä on varmaan paras keksintö ikinä, mutta yksi vuosi alakoulussa kävi niin että mulla oliki itellä vahingossa kolme kappaletta omia joulukalentereita ja sekös vasta oliki siistiä :D ⛄ Kun olin lapsi, niin minusta oli jouluna tärkeää… -Laulaa joululauluja ⛄ Tänä jouluna minä aion… -Nukkuu xD ❄ Minulle tärkeitä joulunajan perinteitä ovat… -Yhdessä lahjojen avaaminen ❄ Minusta joulun tunnelman luovat… -Kynttilät ja tunnelmavalaistus, joululaulut yms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu Gallup 🎄
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja