Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jotenki sattuu se mitä kävi mun eksän kanssa (r-juttu) ja samaan aikaan tuntuu et se on jo päässy siitä ihan yli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 122519" data-attributes="member: 1348"><p>Mul on täs viel muutama vuos aikaa tehä rikosilmotuski kyllä mut niinku uskoisko kukaan mua. Mul on siit illasta jotain todistusaineistoa, mm. se et ku oon seuraavana päivänä hakenu JE-pillerin ja sit seuraavana yönä flipannu uusiks nii et eksä soittanu hätäkeskuskeseen ku se ei jaksanu mun flippailuu mut lopettanu heti ku mä sanoin et kerron niille et se raiskas mut jos se ei lopeta. Ja niinku olin yöl tekstannu vessas mun kaverille outoi juttui ihan sekavana sun muuta.</p><p></p><p>Ja oon asiast puhunu mun siskolle mut siitkää keskustelust ei oo todistusaineistoo muuta ku et mun sisko ties siitä et oon kertonu sille pari kk sen tapahtuneen sisällä. Ja sit mul on jotain nauhotettui puheluit mun eksän välil siit ku keskusteltiin asiasta mut en tiiä oliks se laitonta nauhottaa yksitysipuheluu ja sit antaa eteenpäin esim poliiseille. Ja sit jotain wappiviestei mis sivutaan aihetta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 122519, member: 1348"] Mul on täs viel muutama vuos aikaa tehä rikosilmotuski kyllä mut niinku uskoisko kukaan mua. Mul on siit illasta jotain todistusaineistoa, mm. se et ku oon seuraavana päivänä hakenu JE-pillerin ja sit seuraavana yönä flipannu uusiks nii et eksä soittanu hätäkeskuskeseen ku se ei jaksanu mun flippailuu mut lopettanu heti ku mä sanoin et kerron niille et se raiskas mut jos se ei lopeta. Ja niinku olin yöl tekstannu vessas mun kaverille outoi juttui ihan sekavana sun muuta. Ja oon asiast puhunu mun siskolle mut siitkää keskustelust ei oo todistusaineistoo muuta ku et mun sisko ties siitä et oon kertonu sille pari kk sen tapahtuneen sisällä. Ja sit mul on jotain nauhotettui puheluit mun eksän välil siit ku keskusteltiin asiasta mut en tiiä oliks se laitonta nauhottaa yksitysipuheluu ja sit antaa eteenpäin esim poliiseille. Ja sit jotain wappiviestei mis sivutaan aihetta... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jotenki sattuu se mitä kävi mun eksän kanssa (r-juttu) ja samaan aikaan tuntuu et se on jo päässy siitä ihan yli
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja