Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jos jo viiden minuutin puhelu oli noin vaikea niin miten selviän oikeasta tapaamisesta maaliskuussa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 92657" data-attributes="member: 34"><p>Nosiis mä syön koko ajan ihan normisti gluteenii eten silleen noudata mitään erityisempää ruokavaliota. Et syön kyl esim leipää mis on gluteenii ja kaikkee. Ja joo niihä se varmaa pitäis. Ärsyttää vaan ku tuntuu että pitää jatkuvasti rampata siellä, vaikka tosiaan onhan siitä jo vuosia aikaa kun kävin. Mut silti huvittaa koska basically samoista syistä sillon sinne menin tarkistaa onko verikokeissa mitään mikä vois nää asiat selittää, mut ei ollu sillon must mitää keliakiaa tai laktoosi-intoleranssia tai mitään, nii nytkö pitää oikeest taas uudestaa käydä tarkistamassa. Toki verikokeita kannattais varmaan muutenki ottaa aina sillon tällön (jos oon ymmärtänyt oikein?) Mutta kun ei yhtään huvittais, juuri sen takia että ne on yleensä helvetillisiä mulle koska meinaan joka kerta pyörtyä. Se olo jatkuu viel aika pitkään ni jes. + Vielä lisäks se että se tietenkin sattuu aika paljon (mua sattuu vaikka kuulemma monia ei satu). Siis nyt pelkästään asian ajattelu saa mut pyörryttävään oloon ja ööh joo, enkä muista oliko siitä emlasta sillon mitään apua, ehkä vähän. Mutta pyörryttää silti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 92657, member: 34"] Nosiis mä syön koko ajan ihan normisti gluteenii eten silleen noudata mitään erityisempää ruokavaliota. Et syön kyl esim leipää mis on gluteenii ja kaikkee. Ja joo niihä se varmaa pitäis. Ärsyttää vaan ku tuntuu että pitää jatkuvasti rampata siellä, vaikka tosiaan onhan siitä jo vuosia aikaa kun kävin. Mut silti huvittaa koska basically samoista syistä sillon sinne menin tarkistaa onko verikokeissa mitään mikä vois nää asiat selittää, mut ei ollu sillon must mitää keliakiaa tai laktoosi-intoleranssia tai mitään, nii nytkö pitää oikeest taas uudestaa käydä tarkistamassa. Toki verikokeita kannattais varmaan muutenki ottaa aina sillon tällön (jos oon ymmärtänyt oikein?) Mutta kun ei yhtään huvittais, juuri sen takia että ne on yleensä helvetillisiä mulle koska meinaan joka kerta pyörtyä. Se olo jatkuu viel aika pitkään ni jes. + Vielä lisäks se että se tietenkin sattuu aika paljon (mua sattuu vaikka kuulemma monia ei satu). Siis nyt pelkästään asian ajattelu saa mut pyörryttävään oloon ja ööh joo, enkä muista oliko siitä emlasta sillon mitään apua, ehkä vähän. Mutta pyörryttää silti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jos jo viiden minuutin puhelu oli noin vaikea niin miten selviän oikeasta tapaamisesta maaliskuussa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja