Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 96837" data-attributes="member: 34"><p>Onpa omituista </p><p></p><p>Basically en melkein pysty kattoo välillä mitään bts tai stray kids related things koska on niin pahat gender envyt oikeesti. Siis joo sure i'm attracted to them also mut jotenkin se on kyl muutakin. Todella omituista vaan siltikin koska yhä ja vieläkään en mielestäni ole poika mut silti mul on aivan jatkuvasti gender envyä. Ja se oikeesti melkein fyysisesti sattuu. Siis välillä sitä on enemmän ja välillä ei niinkään, et joo se vaihtelee mut niiku ööh en tajua. En enää keksi mitään järkevää syytä tälle muuta kuin joku transsukupuolisuus mutta kun mä yhä vieläkään en voi olla mies. En usko että oon. Mikä helvetti tässä sitten tökkii?? Kun mä oikeasti en keksi mitään syytä tälle. Mutta en mä ole mies. Silti mulla on ollu tämmöstä tai saman tyyppistä jo vuosia vuosia sitten. Rakastin jo ihan teini-ikäsenäkin eläytyy jätkäks ja varmaan jo sitäkin ennen olin vaan ilonen kun joku luuli mua pojaks mutta en mä silti KOSKAAN oo ollu silleen et mä oisin oikeesti poika. En kai? Mä en vaan usko että tässä on ihan siitä kyse mut jotain kummaa tässä silti on. I mean sure, onhan se varmaan aika perus mutta ööööö ei silti kyllä yleensä vaikuta ihan siltä että suurin osa ihmisistä kokis näin jatkuvaa ja voimakasta gender envyä. Tai siis vaihdellen mä sitä koen ja ei sitä aina ajattele ja näin mut siis anyway. Välillä se on voimakasta. Tosi. Tai tuntuu siltä. Oon varma että tässä on nyt jotain outoa. Et tuskin tää ihan yleisin kokemus kuitenkaan on. Mutta siitäkin mä oon silti aivan varma etten mä oo mies. Ja siitäkin mä oon varma että oon ainakin osittain nainen. Enkä mä ole edes bigender koska mies ei vaan yksinkertaisesti kuulosta oikealta. Ei edes niin että identifioituu molemmiksi.</p><p></p><p>Joku random transvestismi tai vastaava tila??? :Ddd siis ei mikään seksuaalinen juttu mutta siis silleen muuten. Joku eläytymiseen liittyvä juttu. Jotain. Tai sitten mietin sitä transmasc sanaa myös mutta ei sekään kyllä ihan kuulosta täysin oikeelta. Ääää. Miks oon tämmönen idiootti.</p><p></p><p>Joo tosiaan olin basically jo ihan rauhassa tos äsken mut sit ku katoin stray kidsin jäseniä niin tunsin taas gender envyä. Vai pitäiskö sanoa ihan suomeksi sukupuolikateutta :Dd</p><p></p><p>Vai oonko mä kuitenkin joku helvetin androgyyni? Eeeei en mä jaksa :D alkaa kyllä jotenkin tuntua siltä mutta sitten taas kuitenkaan ei.</p><p></p><p>Tomboy kuitenkin :D tai jokin vastaavan tyyppinen. En sanoisi että androgyyni tai trans tai bigender tai mikään.</p><p></p><p>Joo no pistän stray kidsin boikottiin lmao 😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 96837, member: 34"] Onpa omituista Basically en melkein pysty kattoo välillä mitään bts tai stray kids related things koska on niin pahat gender envyt oikeesti. Siis joo sure i'm attracted to them also mut jotenkin se on kyl muutakin. Todella omituista vaan siltikin koska yhä ja vieläkään en mielestäni ole poika mut silti mul on aivan jatkuvasti gender envyä. Ja se oikeesti melkein fyysisesti sattuu. Siis välillä sitä on enemmän ja välillä ei niinkään, et joo se vaihtelee mut niiku ööh en tajua. En enää keksi mitään järkevää syytä tälle muuta kuin joku transsukupuolisuus mutta kun mä yhä vieläkään en voi olla mies. En usko että oon. Mikä helvetti tässä sitten tökkii?? Kun mä oikeasti en keksi mitään syytä tälle. Mutta en mä ole mies. Silti mulla on ollu tämmöstä tai saman tyyppistä jo vuosia vuosia sitten. Rakastin jo ihan teini-ikäsenäkin eläytyy jätkäks ja varmaan jo sitäkin ennen olin vaan ilonen kun joku luuli mua pojaks mutta en mä silti KOSKAAN oo ollu silleen et mä oisin oikeesti poika. En kai? Mä en vaan usko että tässä on ihan siitä kyse mut jotain kummaa tässä silti on. I mean sure, onhan se varmaan aika perus mutta ööööö ei silti kyllä yleensä vaikuta ihan siltä että suurin osa ihmisistä kokis näin jatkuvaa ja voimakasta gender envyä. Tai siis vaihdellen mä sitä koen ja ei sitä aina ajattele ja näin mut siis anyway. Välillä se on voimakasta. Tosi. Tai tuntuu siltä. Oon varma että tässä on nyt jotain outoa. Et tuskin tää ihan yleisin kokemus kuitenkaan on. Mutta siitäkin mä oon silti aivan varma etten mä oo mies. Ja siitäkin mä oon varma että oon ainakin osittain nainen. Enkä mä ole edes bigender koska mies ei vaan yksinkertaisesti kuulosta oikealta. Ei edes niin että identifioituu molemmiksi. Joku random transvestismi tai vastaava tila??? :Ddd siis ei mikään seksuaalinen juttu mutta siis silleen muuten. Joku eläytymiseen liittyvä juttu. Jotain. Tai sitten mietin sitä transmasc sanaa myös mutta ei sekään kyllä ihan kuulosta täysin oikeelta. Ääää. Miks oon tämmönen idiootti. Joo tosiaan olin basically jo ihan rauhassa tos äsken mut sit ku katoin stray kidsin jäseniä niin tunsin taas gender envyä. Vai pitäiskö sanoa ihan suomeksi sukupuolikateutta :Dd Vai oonko mä kuitenkin joku helvetin androgyyni? Eeeei en mä jaksa :D alkaa kyllä jotenkin tuntua siltä mutta sitten taas kuitenkaan ei. Tomboy kuitenkin :D tai jokin vastaavan tyyppinen. En sanoisi että androgyyni tai trans tai bigender tai mikään. Joo no pistän stray kidsin boikottiin lmao 😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja