Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 96573" data-attributes="member: 34"><p>Voi jeesus tätä loputonta unettomuutta. Täällä taas valvotaan vaikka kuinka yritin jo nukkua. Mut eeei. Ei ei. Törkeen kova ahdistus ja aivan mahdotonta nukahtaa. Näin. En kertakaikkiaan käsitä miten oon aiemmin onnistunut nukahtamaan about heti??????? Nyt se tuntuu todella kaukaselta ajatukselta. Vielä vähän aikaa sitten nukahdin nopeastikin kun vaan olin tosi väsynyt ja sitten menin vasta tarpeeksi väsyneen nukkumaan ja tadaa, nukahdin ilman ongelmaa. Ei mitään vaikeutta nukahtaa. Ainakin jossain kohtaa näin oli. Nyt sitten on jo tolkuttoman monta yötä menty näin että pyörin varmaan vähintään sen tunnin siinä hereillä ja saan unta jos saan, vasta sitten myöhemmin. Tai siis aina mä oon nyt kyllä saanu nukuttua viimeistään joskus aamulla (se on kyllä todella myöhään toki) mutnii. Kuitenkin, ennen neljää en oo pystyny nukkuu tyylii monee yöhön. En tiedä kuinka pitkään viime yönä meni mutta veikkaan että ainakin viiteen. Ja niin menee nytkin, koska en todellakaan tuu saamaan unta puolen tunnin sisällä. En tiedä kuinka helvetin mont tuntii täs viel menee. Enkä tosin tiedä kuinka kauan äsken edes yritin nukkua, mutta ei sillä oo väliä kuinka kauan yritin koska se oli selvää ettei se uni tullu siinä tilanteessa kuitenkaan, ahdistus oli niin tajuttoman kova, että siinä tilanteessa ei sais unta erkkikään. Jumalauta kun tuntuu about siltä että rinnassa on painon tunne ja koko kroppa vaan huutaa sitä ahistusta, se tuntuu joka kohassa ja olo on niin tuskanen kun ikinä voi olla. Ja sit tuntuu et oot yksin maailmassa ku oot omassa huoneessas yksin. Ja pimeässä. Sen takia oli pakko tulla olkkariin ja iskä on tääl. Ehkä kohta uus yritys, väsyttää tolkuttoman paljon. Mut ensin pitää rauhottua. Tosin en tiiä onnistuuko se ikinä. Oon vieläkin aivan helvetin ahdistunu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 96573, member: 34"] Voi jeesus tätä loputonta unettomuutta. Täällä taas valvotaan vaikka kuinka yritin jo nukkua. Mut eeei. Ei ei. Törkeen kova ahdistus ja aivan mahdotonta nukahtaa. Näin. En kertakaikkiaan käsitä miten oon aiemmin onnistunut nukahtamaan about heti??????? Nyt se tuntuu todella kaukaselta ajatukselta. Vielä vähän aikaa sitten nukahdin nopeastikin kun vaan olin tosi väsynyt ja sitten menin vasta tarpeeksi väsyneen nukkumaan ja tadaa, nukahdin ilman ongelmaa. Ei mitään vaikeutta nukahtaa. Ainakin jossain kohtaa näin oli. Nyt sitten on jo tolkuttoman monta yötä menty näin että pyörin varmaan vähintään sen tunnin siinä hereillä ja saan unta jos saan, vasta sitten myöhemmin. Tai siis aina mä oon nyt kyllä saanu nukuttua viimeistään joskus aamulla (se on kyllä todella myöhään toki) mutnii. Kuitenkin, ennen neljää en oo pystyny nukkuu tyylii monee yöhön. En tiedä kuinka pitkään viime yönä meni mutta veikkaan että ainakin viiteen. Ja niin menee nytkin, koska en todellakaan tuu saamaan unta puolen tunnin sisällä. En tiedä kuinka helvetin mont tuntii täs viel menee. Enkä tosin tiedä kuinka kauan äsken edes yritin nukkua, mutta ei sillä oo väliä kuinka kauan yritin koska se oli selvää ettei se uni tullu siinä tilanteessa kuitenkaan, ahdistus oli niin tajuttoman kova, että siinä tilanteessa ei sais unta erkkikään. Jumalauta kun tuntuu about siltä että rinnassa on painon tunne ja koko kroppa vaan huutaa sitä ahistusta, se tuntuu joka kohassa ja olo on niin tuskanen kun ikinä voi olla. Ja sit tuntuu et oot yksin maailmassa ku oot omassa huoneessas yksin. Ja pimeässä. Sen takia oli pakko tulla olkkariin ja iskä on tääl. Ehkä kohta uus yritys, väsyttää tolkuttoman paljon. Mut ensin pitää rauhottua. Tosin en tiiä onnistuuko se ikinä. Oon vieläkin aivan helvetin ahdistunu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huoh
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja