Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Huoh voi elämä tuota yhtä ku oon ihastunu siihen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 56432" data-attributes="member: 34"><p>Ei se munkaa kohalla kyllä heti tapahtunu, mut niiku aika nopeesti sit kuitenki sen jälkeen ajattelin sitä vähemmän. Luulen et sillä oli myös tekemistä sen kanssa että aluksi en kestänyt sitä häpeää ollenkaan joten en ees pystyny sen takii tyylii aattelee sitä yhtää :D oikeestaan vasta nyt viime aikoina kun tapahtumasta on jo yli vuosi, niin en häpee sitä enää melkein ollenkaan. Eikä se asia näytä sitäkään häiritsevän, eikä mikään tunnu kiusalliselta. Mutta siis ei se kyllä välttämättä auta, en takaa että unohat sen :D ja jos minäkin mietin yhä edelleen mun yläasteen aikaista tanssinopee (siit on joku seittemän vuotta ku oon viimeks nähny sen) nii.... Ei näistä ihan noin vaan yli pääse. Ja m (mullakin on m :D oikeestaan kaks m:ää) niin siitäkin on joku nelisen vuotta ku oon viimeks nähny sitä ja vieläkin mietin sitä ja nään siit unta joskus. Että juuuuuu. Samaistun siis. Että ehkä pitää vaa unohtaa koko ylipääseminen ja keskittyä positiivisiin juttuihin eikä siihen että "hitto ku pitäs päästä jo yli".....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 56432, member: 34"] Ei se munkaa kohalla kyllä heti tapahtunu, mut niiku aika nopeesti sit kuitenki sen jälkeen ajattelin sitä vähemmän. Luulen et sillä oli myös tekemistä sen kanssa että aluksi en kestänyt sitä häpeää ollenkaan joten en ees pystyny sen takii tyylii aattelee sitä yhtää :D oikeestaan vasta nyt viime aikoina kun tapahtumasta on jo yli vuosi, niin en häpee sitä enää melkein ollenkaan. Eikä se asia näytä sitäkään häiritsevän, eikä mikään tunnu kiusalliselta. Mutta siis ei se kyllä välttämättä auta, en takaa että unohat sen :D ja jos minäkin mietin yhä edelleen mun yläasteen aikaista tanssinopee (siit on joku seittemän vuotta ku oon viimeks nähny sen) nii.... Ei näistä ihan noin vaan yli pääse. Ja m (mullakin on m :D oikeestaan kaks m:ää) niin siitäkin on joku nelisen vuotta ku oon viimeks nähny sitä ja vieläkin mietin sitä ja nään siit unta joskus. Että juuuuuu. Samaistun siis. Että ehkä pitää vaa unohtaa koko ylipääseminen ja keskittyä positiivisiin juttuihin eikä siihen että "hitto ku pitäs päästä jo yli"..... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Huoh voi elämä tuota yhtä ku oon ihastunu siihen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja